Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), van mijn andere paard trouwens ook niet.
. Wonder boven wonder had ik zelf alleen een hoefijzer in mijn buik staan die alle kleuren van de regenboog wel gehad heeft
.

Ik was bezig met schoonschrobben van hoeven die erg vuil waren, ik verzette me even maar schoof uit (hele fijne grintachtige ondergrond) paard schrok ervan maar sprong naar mijn kant toe ik verloor mijn evenwicht helemaal en toen lag ik eroner en stond zij bovenop mij te trappelen. Het klinkt misschien raar maar ik voelde me doodkalm maar gedesorienteerd. Eigenlijk had het meisje dat erbij was de halstertouw moeten losmaken dan kon het paard weglopen, maar ja in zo'n situatie was dit niet haar eerste reactie, ze heeft toen mijn hand gepakt en dan ben ik er onderuitgekomen. Ik neem niemand iets kwalijk, behalve mezelf, misschien had ik het kunnen voorkomen door anders te doen, maar tja een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik was toen dagelijks mee paarden bezig, ook vaak met dat paard. Maar zo zie je maar, er kan altijd iets gebeuren.
(maar niet zo'n harde hoor 
moet er niet aan denke..

.
het was totaal mijn eigen schuld ik had het dier attent moeten maken op mijn komst maar het was nog zo vroeg in de ochtend enik had er gewoon niet aan gedacht
.
! Iedereen maakte dat hij wegkwam, ik ook maar ik struikelde. gelukkig maar, want de paarden gingen dwars door het prikkeldraad dat regelrecht op mij afkwam. Omdat ik viel ging het draad over mij heen in plaats van door mij heen
. En de paarden waren zo slim om over mij heen te springen. Wonder boven wonder ben ik er met een paar kleine kleerscheurtjes vanaf gekomen
.
zelfs al aan,en ik liep met het voerbakje de wie in om me knollie op te halen. en op een gegeven moment had ie de brokjes op...
Romkabouter schreef:Nee, nog nooit. En ik hoop dat dat zo blijft
)
(paard)*. Of die ik onderschat
..
uiteindelijk..
paardje