Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

griebels schreef:Darwin en Igor kleven ook behoorlijk. Ik kan ze wel beiden alleen mee nemen naar buiten ofzo (Igor is dan toch wat zenuwachtiger buiten omdat zijn bescherm-engel er niet bij is), maar degene die thuis achterblijft draait redelijk door. Als ik terug kom is degene die achter moest blijven natter als die ik bij me had
Uiteraard zet ik ze in de stal want als ik ze in de wei achterlaat, gaan ze door de draad heen...
Heerlijk is dat toch he die klevers
Behalve dan onder het zadel,binnen of buiten,is geen probleem,..gelukkig!
, en het beste is 3 of meer paarden samen!!
. Omgekeerd is dit wat minder. Gelukkig laat het paard wat op dat moment gereden wordt, zich hierdoor niet afleiden. Ook kunnen mijn vriendin en ik afzonderlijk van elkaar naar buiten, zonder dat ze daar van over de zeik raken
, maar hij jammert minder dan dat zijn Helania niet in de buurt is
.
Het zijn moeder en zoon en als 1 ervan uit het zicht is oeii dat is foute boel. Toen Prins nog klein was hebben we ze wel een paar maanden gescheiden gehad en ze staan ook niet naast elkaar gestald en in elkaars zicht, maar toch kleven ze. Vooral Maybe word erg actief als Prins niet in beeld is. (ik ga hem poetsen en laat haar in de wei staan) Ik laat ze altijd maar heen doen en ze worden vanzelf rustiger. Soms ga ik met Maybe naar de manege of een buitenrit maken en dan rent Prinsje het hele stuk dat ik langs de wei kom mee en daarna blijft hij roepen en rondcrossen. Hij is ook altijd heel blij als zijn moedertje weer veilig thuis is.
), maar andersom is het nog steeds drama.
Zijn maatje daarintegen gaat heen en weer rennen, hinniken en is vaak zeiknat als Jordy terug in de wei komt.