alleen ik weet niet welk ras ik moet nemen
ik ben 1.55 en weeg 38 kilo
en heb volgens mijn pikeur(iemand die les geeft)genoeg ervaring.
wie kan helpen??
xx diana
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ikzelf ben fan van Shetten, daar zou jij nog net op passen maar zou ik niet doen, kleine welshjes ook niet maar C-ponys gaat best. Ijslanders zijn helemaal leuk, maar das natuurlijk persoonlijk
. Kelly schreef:Ik zou voor een arabier gaan zijn leuke beestjes en zijn best groot waar je nog een tijdje op kunt...
Suusiej schreef:Een meisje van 11 (zo oud schat ik je ong) met een arabier lijkt me niet zo slim. Zijn egt paarden met superveel pit.
) beter een pony nemen die je blindelings kunt vertrouwen, waar je bulten plezier mee beleeft en die echt je maatje is. Je kunt altijd nog een pittiger ras nemen joh. Dan bedoel ik trouwens niet dat je een of andere slome knollie moet kopen, maar niet zo'n jong 'wild' ding. Een pony van een jaartje of 10 lijkt mee een betere keus.
Quote schreef:OOwww meid...Dat zou ik niet doen in de eerste!
Daar krijg je gegarandeerd problemen. Wacht nog een jaartje tot in de tweedegeloof mij
Quote schreef:Ja, iig niet in de eerste een pony nemen, dat is niet leuk voor de pony en voor jouluister maar naar mij, de eerste was het poedersuikerste jaar ooit! (bij mij dan
)
desi_verona schreef:bij mij ook, lekker chaotisch omdat je nog aan allemaal nieuwe dingen moet wennen en moet leren je tijd goed in te delen...