Hengst 'zwaait' met zn penis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:15

Pff doris staat zich hier bij starlight ook regelmatig zo op te geilen dat er wat uitkomt Tong uitsteken

Op een geile dekhengst rijden die heel de tijd lopen dribbelen is pas erg Tong uitsteken moet je dan s achterom kijken Schijnheilig flapper de flapper Tong uitsteken

Ineke2

Berichten: 33134
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:23

Levi doet dat ook af en toe (= een ruin) Haha!
Ach ik laat het maar gewoon...hij is dan ontspannen, vaak tijdens het poetsen inderdaad

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:29

Haha 1 van onze hengsten doet dat ook als die ff in de bak staat..daan slaat hij hem elke keer tegen zn buik aan ..en de andere doet het als die klaar is met rijden en op stal staat of als de brok krijgt haha. Ik denk ook ontspanning maar als ze het zo tegen hun buik slaan..dat vind ik altijd een beetje raar dat ding uitstrekken ofzo Tong uitsteken

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:40

Ja ja, testosteron..... *LOL* Hoort nou eenmaal bij het man-zijn.

Zolang het geen kwaad kan zou ik me hier dus écht niet druk over maken...

iesolde
Berichten: 331
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Ternaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:58

Mijn jonge hengst doet dit ook tijdens het poetsen, zijn kop hangt dan zowat op de grond van het slapen Haha! tis gewoon een vorm van ontspannenheid Knipoog

Tempus

Berichten: 2288
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Beverlo Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 13:20

Hij is gewoon ontspannen. Want zelfs ruinen doen dat. Mijn verzorger deed het wel eens als hij na het rijden op stal kwam. Gewoon lekker alles los en af en toe eens kreunen. Vond hij leuk eindelijk op sta.

Tasmanian

Berichten: 198
Geregistreerd: 31-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 13:32

Ontspanning inderdaad.
Tijdens het poetsen lijkt het me niet zo heel erg. Maar als hij het tijdens het rijden doet, dat ziet er niet bepaald charmant uit, lijkt me.

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 15:22

Tulandro schreef:
Het is echt ontspanning, want mijn verzorgpaard deed het ook toen hij nog hengst was, en kwam zelfs af en toe klaar, meerdere hengsten hebben dat !! hahah, klinkt alleen erg vreemd!



Hahaha, dat doet de mijne dus ook.
Hij is inmiddels zes jaar, en soms als ik hem poets of even op zijn lichaam kriebel, schuift dat ding d'r uit.
En ja, na een paar keer trommelen komt hij klaar.
Ach, mensen kijken er wel eens lachend naar, maar het kan mij niet echt wat schelen, ik ben het al gewend en het is nou eenmaal zo.
Wat dan wel af en toe genant is, is dat als een meisje van een jaar of tien even met hem kroelt, met zijn hoofd ofzo, dat hij hem dan ook meteen stijf heeft staan Bloos!
En dan zeg ik altijd maar, tja raar paard he Knipoog

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:00

hey mensen

mijn achternicht heeft ook paarden/.pony's en vooral ruinen en 3 hengensten van jonge leeftijd maar goed als ik met me nichie daar kom en we gaan ze borstelen krijg de een na de andere een stijve ik denk dat het ook komt omdat wij er zijn en ze afventoe verzorgen ze staan op een weiland. maar 1 hengst wilt soms op een ruin springen dat ziet er echt niet uit *LOL* dan liggen me nicht en ik alltijd in een deuk de ruin die gaat dan snel weg

-xxx-willeke
tog denk ik dat het door onstpanning komt

Ineke2

Berichten: 33134
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:30

Tempus schreef:
Mijn verzorger deed het wel eens als hij na het rijden op stal kwam. Gewoon lekker alles los en af en toe eens kreunen. Vond hij leuk eindelijk op sta.

Bloos! Bloos! Bloos!
Aparte verzorger heb jij *LOL* Tong uitsteken

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:06

hahaha cosmo doet dat ook altijd Lachen
Is ook hengst

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:49

Tempus schreef:
Mijn verzorger deed het wel eens als hij na het rijden op stal kwam. Gewoon lekker alles los en af en toe eens kreunen. Vond hij leuk eindelijk op sta.


Nadat ik dit gelezen had moest ik toch echt even terug op mijn stoel klimmen Haha! Rare manier van ontspanning heeft jouw verzorger Haha!

Jordy doet dat trouwens ook weleens, en dat is een ruin. Hij doet zijn rek-en-strek oefeningen bij voorkeur als er veel mensen staan Scheve mond

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 20:02


Maaike_
Berichten: 464
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Wereldstad Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 20:29

hahaha bedankt allemaal!
ik vond het ook vooralgenant verder kan het me niet zo veel schelen, maar ik ben dus niet de enige die hier mee te maken heeft!
Citaat:
Hier heb ik ook wel eens een topic over gemaakt want mijn (verzorg)hengst doet dat dus ook!
Misschien heb je iets aan het topic:

[VMR] raar vraagje misschien... (over mijn hengst)

heel erg bedankt dat je die ff hebt opgezocht!
Cool

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:10

Ik moet trouwens wel zeggen, dat hij na zijn getrommel enzo altijd zo mak als een lammetje is de rest van de dag OK dan!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:18

Mijn paardje (ook hengst) doet dit ook vaak tijdens het poetse, dan slaat hij er ook mee tegen zijn buik en zijn ogen staan dan op half elf Tong uitsteken .

Dit doet me trouwens gelijk denken aan een meisje van bokt die mij toegevoegd had op msn en vanalles over de penis van mijn paard begon te vragen, of ik hem schoonmaakte en of hij wellis stijf werd en hoe stijf enz en wat ze nog meer aan me vroeg zal ik voor jullie maar niet neerzetten hier Bloos!

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:20

Breitling schreef:
Mijn paardje (ook hengst) doet dit ook vaak tijdens het poetse, dan slaat hij er ook mee tegen zijn buik en zijn ogen staan dan op half elf Tong uitsteken .

Dit doet me trouwens gelijk denken aan een meisje van bokt die mij toegevoegd had op msn en vanalles over de penis van mijn paard begon te vragen, of ik hem schoonmaakte en of hij wellis stijf werd en hoe stijf enz en wat ze nog meer aan me vroeg zal ik voor jullie maar niet neerzetten hier Bloos!

HAHAHA
*klimt intussen weer op stoel*
Tong uitsteken Ze was zeker v'lieft op 1 of andere arabische hengst Haha! Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 20:22

heb geen idee maar vond het maar een vies kind, en ook de dinge die ze aan me vroeg vond ik niet echt normaal dus heb der weer gewist Haha! maar is off topic

ruitje

Berichten: 12333
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:11

Dat meisje heeft al zo ongeveer 20 andere bokkers op MSN lastig gevallen,je bent echt niet de enige,dat kind spoort gewoon niet!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:22

Oscar schreef:
Hij vindt waarschijnlijk het poetsen erg fijn
Mijn paard (een ruin *LOL*) doet het ook als ik hem poets.


Maar er zit wel een verschil over hóe hij uitschacht: in slappe of opgewonden toestand. Imker schacht ok wel eens uit, maar dan alleen in slappe toestand (ik zou maar raar staan te kijken als hij ineens een dikke had.... haha).

Sheilalover

Berichten: 173
Geregistreerd: 26-10-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:41

ruitje schreef:
Dat meisje heeft al zo ongeveer 20 andere bokkers op MSN lastig gevallen,je bent echt niet de enige,dat kind spoort gewoon niet!


Wat creepy Scheve mond

Suel

Berichten: 547
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:45

Mijn ruin doet dat ook als hij eten krijgt of als ik hem vrijheidsdressuur laat doen.

Ach, ik kan me er niet zo druk om maken Lachen

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:58

Tulandro schreef:
Nu je er toch over begint, hoe kan je het het beste schoonmaken? Bij die van mij hangen er best veel vellen aan, iemand tips? Haha!


Ik doe dat altijd gewoon als hij "er nog inzit".
Dan stop ik gewoon mijn hand naar binnen in zijn koker en haal de losse dingen eruit. Soms doe ik het met de tuinslang erin. Banish vindt alles best.
En als ik dan vind dat ie schoon genoeg is, doe ik er wat uiercreme of babyolie in.
Banish gaat dan helemaal staan genieten en als hij dan daarna uitschacht, ziet alles er weer fris uit.

Mensen kijken wel eens gek, maar jij wast toch je eigen gereedschap ook?!?! Bloos

ruitje

Berichten: 12333
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:14

Gheghe Nagelbijten / Gniffelen ...ben toch blij dat ik je dat nog nooit heb zien doen Banish Haha! !Maar je heb wel gelijk met je laatste zin Tong uitsteken

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:51

ruitje schreef:
Gheghe Nagelbijten / Gniffelen ...ben toch blij dat ik je dat nog nooit heb zien doen Banish Haha! !Maar je heb wel gelijk met je laatste zin Tong uitsteken


Nou, dan moet je toch een beetje beter opletten Ruitje
Ik sta regelmatig te grabbelen hoor Bloos Hyper!
Zeker als hij in een kampje heeft gestaan, dan zit er allemaal bagger in Verdrietig