Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amadeo schreef:ontspannen. Mensen die op judo hebben gezeten weten hoe ze het beste kunnen vallen. Dus je kan judo lessen nemen. Maar probeer vooral ontspannen te vallen, dan doe je je het minste pijn!
Maar hij is iig wel zo lief om niet weg te rennen, maar netjes stil te blijven staan tot ik er weer op zit
Ellende schreef:Als je geen controle meer hebt en rampen voorziet, hoe laat je je dan het veiligst van een paard afvallen?

Ik raakte in paniek en heb me toen maar echt laten vallen. Dood gevaarlijk, maar ik maakte mezelf dus zo klein mogelijk en liet me gewoon van het zadel afglijden. Ik viel in het gras maar het deed dus wel heel veel zeer. Het paard was niet meer te sturen en had maar één doel: RENNEN. Ik was dus vreselijk bang maar heb hiervan geleerd: voortaan laat ik me niet meer zomaar vallen, echt niet....
en hij begint te kreunen en ik denk: ontspan dan doe je je ogen dicht en je ligt
en klaar is kees.... k viel op mn rug en kreeg een hyper-aanval..... (hb ik de laatste tijd). ik ben blij dat ik het zag aan kome wwant een ander meisje dr paard struikelde over zn eige benen en ze maakte samen een kolrol
ze lag op de gron en het paard probeerd zo goed mogelijk te vallen (lag op rechterzijde rolt naar linkerzijde) en probeerd zn benen zo te krijgen dat ze niet op het meise zoude gaan vallen! (zo'n lief gezicht!) hij bibberde wel toen ie stond... nou bibbere.. SHAKE. k ben blij dat ik zo niet ben gevallen.
Mensen die koste wat het kost willen blijven zitten, zullen vaak meer schade hebben.grandeur schreef:
Ben, tot op heden () 1 keer van mijn merrie gevallen, en toen werd ik écht gelanceerd, het enige wat ik me nog herinner is het "zweefmoment"
en daarna "AAAUUUU" maar meer ook niet...
Ik zat op die grote van mij, net opgestapt met slobberbroek, gympies had nog geen teugels in de handen en mevr. begint ineens een boksalvo, ik krijg de slappelach, en dat helpt niet echt
maar toen ik bijna aan het andere eind van de bak was vond ik de teugels weer en kon ik haar hoofd van tussen haar benen vandaan halen...en ik belandde weer in het zadel, was ook wel fijn...dus was het niet meer nodig om me te laten vallen.