De situatie:
Deze maand heb ik nog vakantie dus doe/rij ik linards gewoon elke dag zelf. Daarna ga ik 3 dagen in de week werken en 1 dag in de week naar school. Wat daar wel lekker van is, is dat ik elke week drie dagen vrij heb. Maar mijn werkdagen en tijden zijn erg onregelmatig. Voor een bijrijder lijkt me dit nogal vervelend. Of voor mezelf als ik net de dagen vrij heb dat mijn bijrijder linards heeft.
Opties:
a. Gewoon zelf blijven doen.
b. Een flexibele bijrijder zoeken, die 1 of 2 keer komt als ik moet werken.
c. Gewoon een bijrijder op een vaste dag, wat weer niet altijd uitkan komen met mijn werk. Maar wel makkelijker is qua afspraken etc.
d. Misschien een verzorger zoeken voor erbij.
e. Andere optie?
Hopelijk kom ik door bokt tot een oplossing of tot andere inzichten
en je kunt 1 rustdag in de week geven, en ff poetsen en uitmesten als je uitje werk komt, dan rij je toch langs de manege zowat
...
Daarentegen zie ik Mileen vierkant sch**t hebben aan hulpen bij het wijken bij haar, en dat houdt mij weer scherp op de juistheid van mijn hulpen.
als je telkens op andere tijden moet rijden. Ik rij nu altijd op zaterdagmiddag, maar eventueel heb ik wel iemand die af en toe mijn les tegen betaling wil overnemen. (natuurlijk niet te vaak anders heb ik er zelf weinig aan