air-o-wear zippa

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

air-o-wear zippa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 16:51

Ik ben op zoek naar een bodyprotector en heb er al verschillende gepast, en de air-o-wear zippa. Maar zijn er dus nog meer mensen hier die er ook zo een hebben?

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, er staat wel heel veel over verschillende bodyprotectors, maar deze staat er niet bij.

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:14

Ik gebruik er geen...
Lijkt me ook niet echt lekker zitten Scheve mond

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:29

Ik heb die air-o-wear inderdaad, maar door deze hitte heb ik hem nog niet gebruikt. Hij was voor mij wel wat lang, maar ik heb er een stukje afgehaald en hij zit in elk geval heel goed nu. Nu nog mee gaan rijden, dan kan ik je beter van advies zijn. Ik ga hem gebruiken met springen, na een val van de winter waarbij ik twee wervels heb beschadigd, ondanks een beta2 gekeurde BP. Nu dus maar een echt geode gekocht, maar nog niet gesprongen. Van de winter had ik voor ik gelanceerd werd niet eens gesprongen, daar kwam ik niet aan toe, dus nu in september ofzo maar eens voor zichtig weer beginnen.

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 21:55

Een groot voordeel aan deze vind ik dat je ze ook in damesmaten hebt. Dan zijn ze niet zo recht aan de voorkant. Ik heb verschillende gepast, Rodney Powell, Jack Ellis, air-o-wear Reiver, maar toen ik deze aantrok vond ik hem gewoon meteen lekker zitten. En het is ook een (bewezen) goed merk, dus ik denkl dat ik die maar koop.