Voor de prijs hoef ik het absoluut niet te laten, maar ik zit meer over de leeftijd in..
Het paard is voor de rest erg lief van karakter

Het is een 14 jarige Quarter Horse merrie, met een hele goeie afstammeling.. doc bar, king, poca beno (weet nie hoe je het allemaal schrijft hoor
)Ze heeft 1 veulen gehad, en dat is een erg mooi beestje.
Ze is ongeveer 1.54 groot
Erg lief van karakter, ze word western gereden en ik rijd haar freestyle.
Toen ze nog jong was heeft de eigenaar met haar wedstrijden gereden en zijn ze zelfs Europees kampioen geworden (pleasure) Ze kan changeren, wijken etc, en zou zo naar het ZZ gereden kunnen worden.
Alleen ze is nooit gewend om naar het bos bv te gaan en lekker een buitenrit te maken waar ik wel erg van hou.. het is haar natuurlijk wel allemaal aan te leren, want ze is wel goed verkeersmak maar het lijkt net een hengst als je met haar een stukje buiten gaat lopen (maar gebruikt geen kracht en blijft wel goed naast je lopen
)Ook ben ik best lang en komen m'n benen een stukje onder haar buik vandaan..
Wat zouden jullie doen? eigenlijk wilde ik een paard kopen van rond de 1.70, ruin, en van een jaar of 6 waar ik lekker mee buitenritten kan maken en evt endurance en/of cross.
Maar het is wel een schat van een merrie en ik kan het heel goed met haar vinden

Hier is een foto van ons samen dat we zonder zadel en hoofdstel in galop zitten, ik heb hem wel moeten verkleinen omdat hij heel wazig was.:
Mijn moeder heeft in het jaar dat ik Winnie nu heb welgeteld 1x op zijn rug gezeten en mijn zusje precies hetzelfde verhaal..