Nou heb ik alles al inmiddels, behalve een witte rijbroek.
Vanmiddag bij Divoza een veiligheidscap ( had ik nog steeds niet en moest deze ook voor stage hebben ) en plastron gekocht.
Zou broek kopen en vond een aantal die wel qua prijs naar mijn zin waren.
Helaas beviel het bij het passen toch niet.
In 1tje zag ik er uit als een uitgezakte muts, de hele voorkant bolde op en in de knieholtes trok het heel vaag strak.
Bij een andere kon je b.w.v zowat mn aders zien, zo sterk scheen die door ( dat haat ik )
Weer een andere paste de bovenkant wel, maar was veel te kort en strak aan de onderkant.
Kortom, geen fijne modellen.
De namen Mondoni,Equistran ( ofzoiets ) en nog eentje ?? zijn voorbij gekomen, die waren dus niet naar mijn zin.
De rest was mij gewoon te duur voor die paar keer dat ik ermee rijdt op stage, daarna zal ik 'm niet gebruiken aangezien ik geen wedstrijden rijdt en een witte broek als gewone rijbroek voor mij niet praktisch is.
Ik zou nog naar een andere ruitersportzaak maar toen we daar aankwamen was die i.v.m vakantie gesloten.
Ik had geen zin meer naar de 3e in de buurt te gaan en het wa sook al bijna sluitingstijd, dat zouden we niet meer redden.
Maar nu is dus de vraag: Wie weet wat een beetje prettige rijbroeken zijn die wel een beetje leuk van prijs zijn voor die paar keer dat ik 'm nodig heb ?
Moet gewoon een simpel broekie, dat wel lekker zit en dus niet ongelovelijk doorschijnt.
Moet er misschien bij vermelden dat ik lichtelijk zinnig ben, aangezien ik altijd ribrijbroeken draag, dus al gauw een normale broek te dun vind.
Een witte ribrijbroek is geen optie, word me ook te duur en past niet meer in mijn laarzen ( die ik ook alleen maar voor stage heb aangeschaft
)Over de prijs... 60 euro is mij al duur zat
ofzoiets