Close Contact springzadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Close Contact springzadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 20:36

Ik heb nu een tijdje een dressuurzadel, en gebruik mijn vzh voor springen. Ik wil wel graag een springzadel, ben nu toch wat fanatieker gaan springen.
De vzh gaat dan weg, is geen top merkzadel, maar geen prutding, was ook niet supergoedkoop ofzo en ziet er na 2 jaar als nieuw uit.
Daar krijg ik waarsch. toch niet veel voor, maar weg gaat ie als ik een springzadel wil.
Ik heb het liefste een close-contact, heb veel op een Pessoa gereden en vond dat een ontzettend fijn zadel.
Budget tot de 200 euro, wordt een 2ehandsje.
Iemand suggesties? Welke merken hebben fijne cc-zadels?
(Stubben is niet helemaal mijn merk- ik ben nogal skinny- heb geen vlees op mn kont en ik vind ze wat hard)

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful


Liselot

Berichten: 32188
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 21:42

er lag bij klumper een hele fijne BR spring te koop, ik geloof voor 275 euro.

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

tantethee
Berichten: 4110
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 09:49

prestige is ook zacht maar waarschijnlijk te duur... tweedehands santa cruz o.i.d????

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 13:13

deze zag k toevallig staan en k had net daarvoor jou vraag gelezen dus k laat em ff zien Haha! is volgens mij wel aan de dure kant maja dat moet je zelf maar zien Knipoog

† Fancy & Marco & Binkie † ik zal jullie nooit vergeten!!
Lancelot van het Rozenhof http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1796395

pmarena

Berichten: 48033
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 13:26

Hee da's mijn advertentie Haha!

Voor 200 euro een echt fijn (goed) springzadel zal niet meevallen...dan heb je al snel een ouwetje ben ik bang.

Deze Wintec is echt iets aparts , zal vrijwel niemand in Nederland hebben denk ik , wordt sowieso nauwelijks in Nederland verkocht , en bruin al HELEMAAL niet Lachen

Ik vind zelf de BR Jos Lansink en de Pessoa's erg fijn ogen , ben gek op bruin ook... op de Duitse Ebay staan nog wel eens leuke springzadels , alleen is het dan maar hopen dat hij past , want je kunt natuurlijk niet eerst passen en het is een vast model met vaste breedte...

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 13:27

hihi ja klopt!! Haha! naja k zag em en k denk van ja misschien heeft ze dr wat aan he Haha!

† Fancy & Marco & Binkie † ik zal jullie nooit vergeten!!
Lancelot van het Rozenhof http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1796395

pmarena

Berichten: 48033
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 13:33

Je weet het nooit Haha!

Maar voor 200 euro blijft hij hier mooi liggen wezen hoor Lovers

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 13:54

Rossner zadels schijnen ook erg fijn te rijden, ik heb zelf een halfdiepe Stubben, ook een heel fijn ding, maar jij wil geen Stubben Knipoog

BR Roma en Passier Comet FS zijn ook érg fijn, maar niet goedkoop..

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 15:46

Die Wintec heb ik wel eens op de site gezien, ben er ook helemaal verliefd op, maar zit wel boven budget. Bruin is zowieso echt heel mooi.
Ik heb er gelukkig geen haast mee, dus kan rustig rondkijken tot ik ergens tegen aan loop, het zadel wat ik nu gebruik met springen is ook een superfijn zadel.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 20:12

De rossners zijn fijne zadels en niet te duur. Ik vind ze iets te zacht, maar dat vind jij vast niet zo erg Knipoog

Pessoa zijn hele fijne zadels, maar let heel goed op de boom. Dat vind ik bij die zadels toch een heel zwak punt....(zeker voor dat geld, vaak zitten ze 2dehands nog wel aan de 400 euro)

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 98 bezoekers