Het rare is,dat als ik eerst twee keer met haar aan de hand er over heen loop ze het wel doet
!Ze gaat dan wel heel hoog erover heen(ze springt echt alsof het een hindernis is.)Meerdere balkjes springt ze ook zo(wat ik dus niet meer doe want ik ben nogal bang dat ze land op een balkje en dan flink op haar plaat gaat).Ik heb nu al geprobeerd om elke dag balkjes te doen op deze manier(de rustige manier dus) en geloof me,ik ben ook al vaak zat echt HEEL boos op haar geworden(voordat we het verhaal krijgen dat ik me in de zeik laat nemen
)!Het probleem met haar als ik boos word is dat ze mega zenuwachtig word,voor de hindernis gaat stoppen of in de hoek en dan een soort gaat spinnen(zo van ze mag van mij niet achteruit maar ze gaat toch ook echt niet naar voren.)Ik vind het gewoon niet leuk dat ik elke keer eerst met haar aan de hand er over heen moet om het 'veilig' te stellen voordat ze er zelf over gaat(dan moet ik er ook nog moeite voor doen maar dan gaat ze).Iemand tips?En dan niet hetzelfde als wat ik heb geprobeerd want dat werkt dus niet
!Ik doe dit nu al 3 maanden zo rustig(ben soms ook wel eens boos geworden)en ik ben het zat op zo te blijven kloten!
Ze wil er overigens in stap ook niet overheen lopen zonder te springen? (weet niet of ik hier overheen heb gelezen...)