Dan heb ik een leuk paard, leuke locatie met rijbak, gezellige meiden op stal enz.. En niemand die interesse heeft
Ik krijg niet eens reacties op advertenties die ik zet.. Of het zijn meisjes van een jaar of 14 die wel iedere dag weer of geen weer hier 20 km naartoe willen komen fietsen. Helaas weet je van tevoren al dat dat nooit zou kunnen, als het winter is houden ze het waarschijnlijk snel voor gezien.
Daarnaast, mijn paard is een scheetje, maar een kind van 14 kan echt niet tegen zijn lomp/plompheid op 
Ik ga geloof ik echt overal maar briefjes ophangen hier in de buurt, via internet is nog geen succes
en je moet niet te kieskeurug zijn, laat eens wat mensen langskomen, ook van 14 jaar. toen ik zo oud was (vorig jaar
) fietste ik ook 7 kilometer als het stikdonker was, midden in de winter, geen één keer overgeslagen, en op die paarden mocht ik nog niet eens rijden ook....
daarna is het eigenlijk elke keer gezeur geweest...
Mogelijk komt daar wel iemand op af
ik ben ook 14 dat wil toch niks zeggen???
/ Verder heb ik alleen van die "ben niet geinteresseerd, maar vind het leuk om te kijken of het lukt" reacties gehad.