Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. ik mocht er eigenlijk alles mee en moest er zelf voor zorgen (hij werd niet verzorgd, wel gevoerd, dat was alles en swinters in de binnenbak) nu verzorg ik een holsteiner, mag ik mee rijden in de binnenbak, mag voeren en poetsen zonder iets te betalen (die andere ook nix voor betaald!) ik mag niet met haar naar buiten en ik mag niet met haar op het land (ze gaat er dan vandoor!) rijden. Eigenlijk ben ik er om te zorgen dat haar conditie op peil blijft! Ze is al 19 en je ziet dat ze oud wordt, ik denk niet dat we nog lang op haar blijven rijden! Maar ze is echt een skattie!!!
!! egt heel lief.. ik mag er eigenlijk best veel van doen.. wat ik maar wil... maar omdat jaarling is moeten we pas dadelijk echt veel leren.. en kan haar poetsen mee wandelen enz.. en KNUFFELEN
springen mocht eerst alleen als er iemand bij was en later helemaal niet meer omdat ie te weinig liep
, mocht niemand meenemen omdat ze geen vreemden op het erf wou (en wat was ik dan?
). Was geen succes dus... 
Hangt dus onwijs van de eigenaar af wat ik met t paard mocht. Cherra is overigens de enige waar ik voor betaald heb, de rest was in meer of mindere mate blij met mij, dat ik kwam. Lessen betaalde ik natuurlijk wel zelf, net als lidmaatschap van de rijvereniging. 
), uhmm Poetsen, voeren, watergeven, wassen, stal uitmesten
, lessen, buitenrijden.
dressuur rijden in de bak, longeren, rijden op de wei, binnenkort springen, binnenkort buitenrijden. Ik hoef het nooit te vragen of ik iets mag doen, ik mag altijd komen om te rijden. Om dat Amo nog niet is gewend aan springen en buitenrijden kan ik dat nog niet doen, maar binnenkort ga ik het hem leren