Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miekelover schreef:nee ik wil het alleen kunnen oplossen. Veel geduld heeft mieke niet
En als de pony pissig word, moet jij rustig blijven. Heel moeilijk, i know!Hoffieeeh schreef:Jij moet geduld hebbenEn als de pony pissig word, moet jij rustig blijven. Heel moeilijk, i know!
En waarom wil je het beslist alleen oplossen? Als een ander je helpt, en het lukt wel, dan kan je het later toch ook alleen doen??
en inderdaad, met geduld bereik je ook een hoop. die van mij houdt zijn tanden stijf op elkaar, maar meestal geeft hij het na een paar minuten toch op als hij merkt dat ik niet opgeef. veel succes ermee
Volgens mij kan je geen enkel paard helemaal in je eentje beleren, het is echt niet gek om iemand anders om hulp te vragen, en als het dan wel lukt kan je het langzaam afbouwen zodat je het uiteindelijk alleen kan! 

. De rust tussen mij en mieke is erg moeilijk te vinden. Ze heeft telkens wel iets anders om mij te pesten. Ook als ik der uit het land moet halen duurt dat een eeuw voordat ik haar eindelijk te pakken heb. en dan verzint ze weer iets anders

, maar ben met de jaren wijzer geworden en heb gemerkt dat je met geduld en gezond verstand meer bereikt dan met de botte bijl. Het zegt al genoeg dat die instructrice totaal geen probleem had met het hoofdstel omdoen....
Twinkelbell schreef:Wellicht een keer de tanden na laten kijken, of proberen er achter te komen waarom ze het niet wilt. Als er iets is, meteen verhelpen, anders wordt het van kwaad tot erger! En daar schiet je ook niets mee op!
Als er echt niets is, dan is geduld de enige remedie... probeer misschien een beetje stroop of honing op het bit te smeren, soms wil dat helpen. Ik weet het, het wordt dan een smeerboel, maar ja, je moet ergens beginnen...
Succes!