Cross ==> meer informatie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 12:12

PePpeRL0vE schreef:
ja ik ga echt een keer les nemen Haha! of het wat voor ons is zie ik dan wel weer Tong uitsteken
bodyprotector, tja heb um liever wel om Tong uitsteken want ik val er vast en zeker een xtje af Haha!

weet je misschien ook hoe duur die dingen zijn? Bloos
ken namelijk niemand die zo'n ding heeft, en weet dus niet of ik er eentje kan lenen... maar tzou zonde zijn als je er heel veel geld aan uitgeeft, en hem vervolgens nie meer gebruikt Scheve mond


Als je een keer een wedstrijd rijd die ik ook rij, kun je er best 1 van mij lenen voor even.

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 15:36

jeetje... wat duur Scheve mond en zag op de site dat die training ook zo'n 85 euro kost...

hihi dat word zakgeld vragen voor de komende 3 jaar Haha!
maar dat geeft niet... ga het toch wel doen Tong uitsteken

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:39

terrein ritten heb je overal wel
begin gewoon met zulke ritten , en kijk dan of je het nog steeds leuk vind
ga er wel van uit dat je haf het wel zwaar zal hebben, hij is er nu eenmaal niet echt op gebouwt, loulou heeft gewoon erg veel geluk met haar fjord, die kan redelijk goed springen, maar hoger als L pony's zal gewoon niet gaan daar is ie gewoon niet op gebouwt

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 15:39

maartjuh schreef:
Als je een keer een wedstrijd rijd die ik ook rij, kun je er best 1 van mij lenen voor even.


ooh dankje Haha! alleen jij rijdt veeel hoger als ik he Knipoog en ik ga niet eerst een wedstrijd rijden, voordat ik les heb gehad... dus nja.. ik kan um wel gewoon kopen, en daarna weer verkopen toch? Schijnheilig

tenzij ik iemand vind (op bokt misschien?) die er een te koop heeft
*gaat ff zoeken* Haha!

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 15:42

crossmonster schreef:
terrein ritten heb je overal wel
begin gewoon met zulke ritten , en kijk dan of je het nog steeds leuk vind
ga er wel van uit dat je haf het wel zwaar zal hebben, hij is er nu eenmaal niet echt op gebouwt, loulou heeft gewoon erg veel geluk met haar fjord, die kan redelijk goed springen, maar hoger als L pony's zal gewoon niet gaan daar is ie gewoon niet op gebouwt


neej ik weet het Lachen
maar het gaat me ook eigenlijk meer om de lol... ik hoef niet persee heel hoog, maar het lijkt me gewoon heel erg leuk om te doen, en ik denk dat mn pony het ook super vind!
als ik merk dat ze het niet kan, of dat ze het niet leuk vind ofzo, nou dan stop ik er weer mee... maar wil het tog een keer proberen Haha!

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 16:10

hmm zie net op de site, dat je je kan opgeven voor de trainingen tot 1 april Verward

dat kan dus al niet meer... of is de site zou oud?
weet iemand waneer het wel weer kan?
en moet je ook een startkaart hebben voor de trainingen?
kan ik allemaal niet vinden op de site

ben ik nou zo blind? of blond.. kan ook nog Knipoog

[edit] heb ze een mailtje gestuurd met mn vragen, dus zal binnenkort wel iets terugkrijgen Haha!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:00

startkaart heb je niet nodig om te trainen.
De regiotrainingen zijn volgens mij allemaal net afgelopen.

Er zijn niet zo heel veel leuke, goed onderhouden cross-terreinen. Dus je zult misschein ook even aan je ouders moeten vragen, hoe ver ze voor je willen (auto)rijden.
Want je zult waarschijnelijk wel een eindje moeten rijden, vooral als je later cross wedstrijden (sgw's dus) gaat rijden.

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 18:45

maartjuh schreef:
startkaart heb je niet nodig om te trainen.
De regiotrainingen zijn volgens mij allemaal net afgelopen.

Er zijn niet zo heel veel leuke, goed onderhouden cross-terreinen. Dus je zult misschein ook even aan je ouders moeten vragen, hoe ver ze voor je willen (auto)rijden.
Want je zult waarschijnelijk wel een eindje moeten rijden, vooral als je later cross wedstrijden (sgw's dus) gaat rijden.


ja idd... en we hebben (nog) geen trailer, dus dat moet ook nog geregeld worden,,,