Ik kan beginnen als bijrijdster van een heel leuk paard. De eigenaresse is zwanger en kan daardoor niet meer rijden. Ze vraagt een vergoeding van 75 euro per maand. Het paard staat op een pensionstal met binnen- en buitenbak, ik denk dat zij ongeveer 200 euro per maand zal betalen aan stallingskosten.
Ik mag alles doen met het paard, zo vaak als ik wil. Nu vraag ik me af of 75 euro per maand een redelijk bedrag is voor mij om te betalen. (Vroeger waren verzorgpaarden gratis
) En dan vraag ik me ook af, de eigenaresse zegt dat de verzorging van het paard niet hoeft te stoppen als ze bevallen is, omdat ze veel tijd nodig heeft voor de baby en parttime er bij blijft werken. Nu vraag ik me af, is 75 euro per maand dan ook nog een redelijk bedrag is, aangezien zij dan ook weer gaat rijden, enz.
Misschien een beetje domme vragen.
maar ik lig er een paar jaar uit en ik weet niet wat hier een normaal bedrag voor is.Voor dat ik beslis wil ik graag jullie mening horen, dus wat vinden jullie?
)... Maar zelf vond ik 75 euro ook al een goed bedrag!... dank je wel
, ik vraag een bijdrage van 25 euro en dan mag mijn bijrijdster 3 dagen p/w rijden... op een stal met 2 binnenbakken, 2 buitenbakken, een springtuin en een ruiterpad naar het bos.