Het gaat dus over een Fries die ik rij.
Ze zou eigenlijk vorige week haar veulen krijgen, maar toen dat niet zo was is de DA erbij gehaald.
Alles leek erop alsof ze drachtig was maar dat bleek dus niet het geval. Nu moet ze van de DA 200 kilo
afvallen, ze is nogal wat aangekomen
Hij zei dat ze veel gereden moest worden, maar nu mijn vraag..
Hoe kan ik dat het beste doen aangezien ze een aantal maanden stil heeft gestaan?
Het is natuurlijk logisch dat ik niet in een keer weer vol met haar aan het werk ga ofzo, omdat ze een conditie van een zak aardappelen heeft.. Maar ik heb hier verder geen ervaring mee, en wil het ook niet verkeerd of te snel doen ofzo.
Dus als iemand tips heeft hoe ik het het beste aan kan pakken... GRAAG!!
Het leek me zelf wel handig om een schema op te stellen van wat, wanneer, hoelang te doen, maar ja dan zit ik dus met de wat, wanneer en hoelang
Maar als jullie een beter idee hebben hoor ik het graag. Ik heb haar vandaag wel even gereden maar niet lang en ook niet intensief ofzo..
Nog even voor de duidelijkheid, het is niet mijn paard dus over het eetpatroon heb ik niks te beslissen, dat regelen ze zelf..
Hier even een foto van hoe ze eruit ziet.. een beetje wazige foto maar ik heb een wazige camera