Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ze kan dus niet bereden worden. Maar ik ben super gek op haar en heb haar gehouden
Op dat paard rij ik 5 x per week en dat kost veel meer tijd als andere dingen. En Tayga kan zo vreselijk zielig kijken als ik weg ga met Mozart om leuke dingen te doen, zoals lekker naar het bos, lessen, enz... Daarbij is ze op zulke momenten stinkend jalours op Mozart.
Het maakt een paard niets uit of ze lekker aan het hobbelen is of topprestaties moet leveren
Een paard wil aandacht, genoeg beweging en lekker bij zijn soortgenootjes zijn
.
) waardoor ik heel weinig tijd voor haar had en elke dag even langs ging om uit te mesten en te voeren, als ik iets meer tijd had poetste ik ook nog.. Toen heb ik 1x gedacht of het misschien beter was om haar te verkopen, maar dat kan ik niet..
.
! cissy schreef:het feit dat je er over nadenkt geeft je al een voorsprong op de mensen die gewoon maar doen en nergens over nadenken! Jij verdiept je er in of je het allemaal wel goed doet en dat is alleen maar bewonderenswaardig!
een direct gevolg van 27 jaar rijden waarvan de laatste 15 jaar gemiddeld 3 per dag
Dat kan jij jezelf nooit kwalijk nemen. Jullie komen er echt wel......... bedenk eens hoeveel je al vooruit gegaan bent, hoeveel je al bereikt hebt op dit moment.... afgelopen maandag zaten er hele mooie stukken tussen, stukken waar ze er heel fijn uitzag.......... weet je nog die periode dat ze alleen maar alles in een uptempo deed naast bokken???? Nou die ligt al een tijdje achter je............ zal je toch vast iets goed doen