http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=256316
hey hey,
vanddag weer wat naars gebeurd,
pepper heeft een peesblessure, en ik koel het 3 keer per dag. ik gebruik hiervoor een cool-pack omdat ze aan het been van de peesblessure chronisch ontstoken huid heeft. dit moet droog blijven, vandaar.
in de kantine is een ijkastje, weer drinken ijsjes enz inzitten. mijn coolpack ligt daar altijd in het vriesvakje.
nu kwam ik er 4 dagen geleden achter dat de vriezer uitstond. ik schreef op het mededelingenbord of de vriezer weer aanmag I.V.M het cool-pack.
de volgende dag is mijn vraag weggeveegd. maar nogsteeds vriest het niet

ik schrijf het nog een keertje, ik dacht,. zou iemand vast perongeluk hebben gedaan. volgende dag weer hetzelfde.
nu schrijf ik nogal pissig: mag de vriezer AUB aan? ik mag pepper niet afspuiten, vanwege haar huid.
komt de boer binnen, een paar uur later. zegt ie(boos, schreeuwend): JA! die vriezer gaat niet aan! jullie zeiden zelf dat het verbeteren van faciliteiten niet de stalprijs omhoog mag gooien! (we hadden 3 dagen geleden met de hele stal een vergadering over het stalgerelement, en de absurde prijverhoging van 30 euro in een keer. terwijl dat contractueel niet mag, (we hebben de bit er toen bijpegepakt) ..
en als het niet niet bevalt:OPROTTEN! (en smijt iets op de grond)
ik zeg: , dit gaat over een medisch aspect. en ik zou het vervelend vinden nog een dierenarts rekening te betalen, terwijl dit niet nodig is.
hij: ik zei toch ROT DAN OP! .. en stampt de kantine uit.
voor de rest is het op stal ontzettend gezellig, na die vergadering keken we weer met zn alle een kant op. en iedereen , en zelfs de boer was blij met de overeenkomsten die we op de vergadering hadden gemaakt.
maar nu komt hij er dus blijkbaar op terug.
als dit niet snel verrwaterd ga ik toch echt weg
[
Je zou zoveel meer plezier kunnen hebben en zoveel minder stress, je hebt het in eigen hand....