Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
chantal21 schreef:Xenophon(http://www.xenophon.nl) is nog niet genoemd,heb die naam weleens voorbij horen gaan bij m'n vroegere bijrijder(die had daar gereden).Ik kan je dus niks over de sfeer enzo vertellen.
Ik heb er zelf 10 jaar gestaan. Het begon leuk en gezellig, maar met de jaren is het daar met de sfeer niet beter op geworden.
en [HAW] Mijn allereerste rijfoto's (bij 't tweede topic doen nog maar 6 foto's 't) . In 't eerste topic gaat 't om 'n Z-paard 
) Poelruiters hoorde ik positieve verhalen over, maar leek me ook af en toe twijfelachtig. Ripse Ruiters, ik ken 'n paard wat daarvandaan kwam, die stond daar echt weg te kwijnen... Maar dat kan ook aan 't paard gelegen hebben.
Heel gezellige manege en je mag veel met de paarden...Je mag er ook de paarden zelf opzadelen zodat je het zelf ook leert.Ze geven er heel leuk les en organiseren en elk jaar weer een ponykamp!!
En dan nemen ze de eigen manege paarden mee.Ik ben 3x meegeweest op ponykamp en is ontzettend leuk.Je ken er ook pony's leasen...Dan rij je 3x per week.2x manege les en 1x bixie/clubles(ligt aan je leefdtijd).En dan heb je ook wedstrijden.Neem eens een kijkje op www.xenohon.nl misschien vind je daar meer informatie....Je kan een proefles nemen ik weet niet meer hoe duur het precies is.Als je niet genoeg informatie op de site vind bel dan 071-3413475