Welke cap hebben jullie??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 10:00

Ik heb de HH uit je startbericht (maar dan in het zwart). Wat een heerlijke cap zeg! Hij is licht en luchtig (nou ja, zweet een stuk minder!) en hij voelt vooral zo veilig! (ik had hiervoor zo'n oudje...)
Hij is wel breed, ik heb een beetje ruimte over aan de zijkant van mijn hoofd, maar ik vind het niet storend.
Echt een aanrader!! (zeker voor die prijs: 60 euro!)

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 10:09

Ik heb ook de HH. Ik ben er echt heel tevreden over. Ik heb er in Frankrijk mee gereden (onder andere temperatuursomstandigheden dan hier) en ik heb er helemaal geen last van gehad.
Ik had mijn vorige cap verkocht, omdat ie niet helemaal lekker zat en omdat Solvej (okkie1) zo tevreden was over haar cap en daar ook een leuk prijskaartje aanhing, heb ik die gekocht.

tip: volgens mij is deze cap op internet het goedkoopst bij www.ingridvanberlo.nl

nelis

Berichten: 4936
Geregistreerd: 02-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:45

ik heb de pikeur gpa en ik zou nooit meer een andere willen
hij is echt elke euro waard

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:49

BeNGeL schreef:
Ik heb eentje van LAS dan de Vega ... heeft me geloof ik €155,- gekocht ben er erg tevreden over ....

edit... even een fotootje toegevoegd...

[image]


Deze heb ik ook! Hij heeft mij 165,- gekost, en hij is 't zeker waard! Hij zit heerlijk, je merkt eigenlijk niet dat je 'm op hebt, en hij is ook hartstikke mooi Lachen

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 11:56

Mikkie schreef:
Ik heb ook de HH. Ik ben er echt heel tevreden over. Ik heb er in Frankrijk mee gereden (onder andere temperatuursomstandigheden dan hier) en ik heb er helemaal geen last van gehad.
Ik had mijn vorige cap verkocht, omdat ie niet helemaal lekker zat en omdat Solvej (okkie1) zo tevreden was over haar cap en daar ook een leuk prijskaartje aanhing, heb ik die gekocht.

tip: volgens mij is deze cap op internet het goedkoopst bij www.ingridvanberlo.nl


Hmm ja die is iid heel goedkoop: 60.50! Maar hoeveel zijn de verzendkosten dan als je onder rembours verzendt?? Want hier in een winkel vlakbij ons hebben ze deze cap voor 72,50 ofzo, wat zou dan goedkoper zijn? Tong uitsteken

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:08

Dat weet ik niet precies. Kan mijn rekening namelijk niet zo snel vinden. Maar volgens mij is het geen 10 euro. Ik zou even bellen met de Ingridvanberlo.nl. Dan weet je het zeker.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:35

marije1987 schreef:
Is dat dezelfde als de Pro Plus? En zo niet: heb je dr ook een foto van en voor hoeveel en waar heb je m gekocht?


Heb er geen foto van. Ik heb hem gekocht in Noordwijk (Gr) bij de Stal en zag hem laatst ook bij Divoza. Beide keren 79,95 euro, maar het is zeker de moeite waard.

Dit is dus de neppende GPA Schijnheilig