Voor ons ''mini concours'' maken wij elk jaar een paar hindernissen. Dit jaar zijn we bezig met een 'kasteel', de schetjes die onder de hindernis staan komen van een Harry Poter wagen( ja we hebben net dorpsfeest gehad, vandaar
) en de zijkanten hebben we gemaakt van 6 houten platen(van 1 meter hoog) en daar hebben we 2 staanders van gemaakt(het is dus een driehoek). Het wordt wel een hele leuke hindernis, en de staanders en de balk wordt nog in dezelfde kleur geverfd als het schetje dr onder. Maar nu het probleem: hoe kunnen we de balk veilig bevestigen op de staanders. Eigenlijk moet het op verschillende hoogtes kunnen, omdat we A, B, C, D en E pony's hebben en paarden. Er moet dus een soort bevestiging komen waar de balk op kan liggen, of gaatjes in het hout waar dan iets in kan wat de balk houdt, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Heeft iemand tips of advies hoe we dit veilig kunne bevestigen?? Hieronder staan foto's van de hindernis. Ik hoop op veel reacties zodat we dr een mooie hindernis van kunnen maken!!
Dit is de hele hindernis, dat wat wit is wordt dus nog in dezelfde kleur als het schetje dr onder. De balk ligt op een aantal stenen omdat we die dus nu nog niet bevestigen kunnen, maar dit was even mooi voor de foto.
De staander zelf.. hier moet dus een bevestiging op komen oid...
De bovenkant van de staander..
De achterkant, waar de balk dus nu nog op stenen ligt..
Alle ideeen en adviezen zijn welkom!!
En wat vinden jullie uberhaupt van de hindernis??
.
Maar dankjewel voor t idee! Zal zeker evne gaan informeren!