wat doe je met je paard als je met vakantie gaat ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

wat doe je met je paard als je met vakantie gaat ?

mijn bijrijder/verzorger verzorgt het paard iedere dag
13 (21%)
mijn paard gaat lekker mee op vakantie !
5 (8%)
mijn paard krijgt ook vakantie en blijft lekker in de wei
17 (28%)
ik ga zelden lang met vakantie
6 (10%)
een stalgenoot zorgt voor ons paard met de vakanties/ en andersom ook
19 (31%)

Totaal aantal stemmen: 60


Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 00:06

als ik op vakantie ga blijft mijn paard lekker op de wei ook dat die vakantie heeft,,,ik heb er ook op gestemd...

khymo
Berichten: 32
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Amersfoort.. midden in Nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 08:05

Ik heb ook gestemd, omdat ik denk dat voor mij de beste optie is.... dat een stalgenoot mijn paardje verzorgd.
Ik ga dit jaar denk ik nog niet weg, want ik heb mijn paardje pas sinds januari '04. Ik was eigenlijk nieuwsgierig naar een idee voor volgend jaar, als ik wel weg wil. Ik heb helaas nog geen verrasssende oplossingen gezien, maar misschien is dat ook wel logisch. Als je deze periode's wel op een heel andere manier doorkomt met je paardje, zonder dat het paard er slechter van wordt, stuur me dan eens een Pb'tje?!

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 08:14

Wij gaan nooit meer op vakantie. Wij hebben de paarden aan huis en dan merk je snel genoeg dat je echt niet meer met z'n allen op vakantie kan. Maar nu gaan we eigenlijk helemaal niet meer op vakantie, mijn vader zegt altijd: ik ben het hele jaar op vakantie Lachen

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 08:21

mijn paard gaat met een virend van me mee op vakantie. hij gat met zijn paard en gaat dan twee span rijden.
zelf ga ik ook een weekje met graas weg, een week of zelfs twee weken op het land laten staan zou ik niet graag doen.
maar een verzorgster zoeken is ook zo moeilijk. ze laat zich niet vangen door vreemden enne het is verder ook geen makkelijke...

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 10:16

Mijn paarden staan altijd al dag en nacht in de wei. Die wei ligt naast een huis en die mensen zorgen ervoor dat de paarden iedere dag vers water hebben. Verder mogen ze die 3 weken nog meer paard zijn dan normaal Haha!

Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 16:43

Sinds wij heel veel beestjes hebben zijn we eigenlijk niet meer op vakantie geweest. We hebben 1 keer een poging gedaan, pension en oppas voor alle beesten regelen was nog duurder dan de hele vakantie zelf. Twee dagen voor vertrek werd er een kat ziek, moest geopereerd worden en intensief nabehandeld. Wij keken elkaar aan en hebben de hele boel afgeblazen.
Ik geloof ook niet dat ik prettig zit als iemand anders verantwoordelijk is voor mijn dieren, dus ik wacht wel tot de boel wat uitgedund is. Ik heb gelukkig ook niet het gevoel dat ik heel veel mis hoor. Ik vind het heerlijk om thuis op m'n gemak met al dat vee te rommelen.