Kan ik die ook van het internet af halen?
Het gaat mij natuurlijk puur om de ruiterpaden
edit; heb nu een plattegrond gevonden, op de site van het A'damse bos maar die is wel erruug groot
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Daantje1981 schreef:Het is echt heerlijk om hier te rijden. Mijn paarden staan daar vlakbij. Maak daar vaak buitenritten. Het is echt ideaal omdat je daar veel ruiterpaden hebt. Maar een plattegrond zou ik niet weten.
Alice schreef:Wist je dat jij bij mij in het straatje staat??
Jij staat op de hoek toch? Ik sta een paard boxen naast jou met een haflinger
doordat ik weet dat de haf van Alice bij mijn merrie in het straatje staat ging er een lichtje branden... mijn merrie staat naast Harold en Speedy
(en mijn hengstje soms ook als ik hem even voor een hapje in zijn mama's stal parkeer...
)
zonneroosje schreef:Hey Alice,
Dichterbij dan je denkt: ik neem er deze week één voor je mee als ik de sleutel op kom halen. Je mag natuurlijk ook op de geitenboerderij langskomen![]()
Verbaast je tuurlijk om mij hier te zien, maar ik was toch wel nieuwsgierig naar het chipverhaaltje wat je erop gezet heb. Kan 'm tuurlijk niet vinden... plattegrondje van Bokt nodig![]()
Tot gauw!
Hiske
Jij woont ook in Kudelstaart zie ik? Misschien ken ik je zonder je te herkennen, als je snapt wat ik bedoel? Paardenkudelstaart is klein
Ik heb een poosje aan de Dwarsweg gestaan met m'n beestje, maar ze is inmiddels verhuisd.