Ik heb 2 maanden geleden een ongeluk gehad, en daarbij een whiplash opgelopen. Dat leek eerst allemaal nogal mee te vallen, maar het gaan helaas steeds slechter, daardoor zit ik nu gedeeltelijk in de ziektewet en de bedrijfsarts heeft verboden om naar Ermelo te gaan.
Van de fysio en de huisarts mag ik ook eigenlijk niet, maar die had ik zover dat ze zeiden, oke ga maar, houd alleen rekening met hoe je je voelt, krijg je last van je hoofd/nek dan moet je even een stapje terugdoen
maar als ik er nu toch heenga, terwijl dat van de bedrijfsarts niet mag, zet ik mn baan op het spel, en omdat ik net een huis heb gekocht kan ik mn baan echt niet missen.
De enige voorwaarde is dat je lid bent van de KNHS(als je een startkaart hebt ben je dat automatisch) en dat je van 5 t/m 9 juli vrij bent
meer info over de week staat in dit topic: [BM] Allround instructieweek paarden
de reden dat ik hier iemand vraag om in mijn plaats te gaan is dat wanneer je binnen 4 weken voor de aanvang van je instructieweek afmeld, je geen geld terugkrijgt, de week kost 315 euro en ik heb helaas geen annuleringsverzekering, als er iemand in mijn plaats gaat en die betaald mij (een gedeelte van) die 315 euro, heb ik iig dat nog terug, mn vakantie is toch al verpest, maar om dan ook mn geld nog kwijt te zijn is wel erg zuur

voortaan sluit ik dus echt wel een annuleringsverzekering af, maar tot vorige week ging alles redelijk goed met e, en mocht ik gewoon aar die week toe. Vandaag kreeg ik bij een controle afspraak bij de arts ineens te horen dat ik dat dus niet mag.