Wat kan ik bieden voor dit zadel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:24

25 euro, denk erom dat t gevaarlijk kan zijn als je n druk paard hebt, dit zadel is na de rug en zit gevormd van n ander paard en berijder dus ik zou zowiezo kijkn of hij wel goed aansluit op de rug van jou paard, zelf zou ik hem nie kopen, t ziet er slecht uit voor n kieffer

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:09

ik zou er niet eens aan beginnen als ik het zadel zo zie!
ik zou zoeken naar een ander tweedehandsje...
dit zadel is denk ik ook niet echt lekker voor de rug van je paardje..

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:17

Ik heb destijds een ouder kieffer zadel verkocht voor E 50,- Dat zou ik ook hier max voor bieden.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 16:53

Thanks voor jullie hulp! Het word hem dan toch niet Knipoog . Het enige probleem is dat er bijna geen 2e hands springzadel te vinden is, of ze zijn er wel maar zitten boven de 300 euro. Ik wil gwoon een goedkoop evt. ouder zadeltje erbij. Ik heb al genoeg in principe aan mijn nieuwe Euroriding dressuurzadel Lachen

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:06

Ilse, als het nou een beetje in de buurt is, dan ga je toch gewoon even kijken? Het zadel is hier en daar wat kaal maar zo beroerd vind ik het er echt niet uitzien.

Let er dan op of het leer nog soepel is en of de stiksels nog een beetje goed zijn.

Zelf vind ik het een te groot risico om ongezien een zadel te kopen, want ik kan van de foto echt niet zien of het goed past. En een slecht passend zadel is veel erger voor je paard dan een oud zadel!

Waarom kijk je niet naar een Wintec-zadel b.v.

Kan iemand mij hier uitleggen waarom het zadel van de foto slecht zou zijn voor de paardenrug?? Als de boom nog heel is, het leer goed onderhouden en je laat het evt opvullen dan is er toch weinig aan de hand lijkt mij.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 17:14

Ik heb 2 Wintecs gehad, waarvan ik er nog een heb en te koop staat. Mijn pony past op geen enkele manier een Wintec Verward . Schijnt vaker voor te komen iig. Ik heb nu dus een op maat gemaakt Euroriding Diamant dressuurzadel, mijn 'toekomstig' springzadel wordt dus in elk geval door van Rijs op maat gemaakt voor mijn pony. Omdat ik voor het zadel erbij niet te veel uit kan/mag geven keek ik even op de Zadelmarkt site. Ikw eet dat dit een uitgekauwd onderwerp is, maar de springzadels zien er niet eens zo beroerd uit voor die prijs. *zucht* het is echt moeilijk iets te vinden Verdrietig

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:15

ik zou zeggen 60 euro.
zonder beugels enzo dan

Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:57

ik zou gewoon bij zadelmarkt voor 200 euro een nieuw zadel kopen, misschien wel iets mindere kwaliteit maar wel 23 jaar voorsprong!