Maar gisteren dus wel,
ze wou gewoon de laatklep niet op
De vorige keer was ze op mijn teen gaan staan, zou dat haar mischien afgeschrokken hebben
Ik weet niet of het angst is of gewoon koppig heid.
Na een kwartier hebben we dr uit eindelijk in geladen en zijn we nog gelukkig optijd aan gekomen.
De trug weg wouw ze (natuurlijk) niet weer, toen heb ik de instructrise gevraagt om te helpen.
Moet zeggen dat ik het niet helemaal eens was met de manier van "inladen"
eerst gewoon probeeren, nix dus.
Daarna een tik, bokken en weer weg lopen, aangezien ze dan zoooo lomp is mocht mn instructrise dr maar ff in de trailer proberen te krijgen
tik maar nog moelijk doen, helemaal stijgeren meppen enzo maar niet de trailer in, echt een ramp
Na 1000 meppen en schoppen en een longe touw achter dr kont toch de trailer in gekregen
maar moet zeggen dat ik het liever anders had gehad
nu wil ze natuurlijk de volgende keer echt niet meer he.wat vinden jullie, mn instructrise zij dat ik het niet met bix of lekkers moets gaan doen, anders kom je dr nooit meer vanaf.
maar vind zelf het niet echt een lekker iedee dat ik dr elke keer de trailer in moet meppen....
Ik had echt best medelij met dr hoor, al is ze echt niet altijd zo'n lievertje en moet zo ook best aangepakt worden, maar zo
wat zouden julli doen?
meppen of voer??
natuurlijk krijcht ze wel hooi in de trailer dus echt vervelend lijkt het me niet voor haar, oweja we hebben een anderhalfpaards trailer en verder nooit problemen gehad ofzo, normaal liep ze dr zo in
alvast bedankt.

)
Maar met veel geduld en eten is het gelukt.
Het is jammer dat de veelvraat van de twee juist makkelijk gaat omdat het hem is aangeleerd van jongs af aan, dus Domi was niet helaas niet heel erg geboeid door het eten, maar het heeft denk ik wel de doorbraak geleverd.