). Veel goede dingen over gelezen op Bokt, dus ben erg benieuwd. Alleen zijn er wel heel veel soorten Roeckls, welke hebben jullie (evt. plaatjes) en bevallen ze?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). Veel goede dingen over gelezen op Bokt, dus ben erg benieuwd. 
Moet toch weten hoe de kwaliteit is? Deze handschoenen zijn wat duurder dan de modellen van andere merken (die er trouwens heel erg op lijken), maar het comfort en de duurzaamheid zijn echt veeeeel beter. Door het gebruik van technisch hoogwaardige materialen, voelen de handschoenen erg dun aan (beter gevoel), bovendien bezit de sof ademende eigenschappen zodat je minder snel "zweethanden" krijgt.
miepmiep schreef:ik heb de Roeckl Meredith Michaels Behrbaum (als ik het goed schrijf...)
Ze zitten super, rij er nu een jaar ongeveer 2x in de week mee, gaan nu een klein beetje pluizen, maar niet stuk.
Ik merk wel dat als ik met stoffen teugels rijd, dat ze dan wat glad zijn... Maar de teugels zijn dan ook wel redelijk versleten, dus misschien ligt het daaraan.
. Ze zij het zeker waard. Ze zitten heerlijk en geen geklooi meer met teugels die wegglijden, en dat voor een ruiter die een hekel heeft aan handschoenen
. Met Roeckl's wil ik wel rijden.