Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Nadat ze een half jaartje op het land heeft gestaan (en dan 's nachts binnen gehaald, zodat ze wel in mensenhanden bleef) hebben we het begin lente weer opgepakt. HEt gaat echt helemaal super. We wandelen nu gewoon een rond (zeg zo'n 10 a 20 minuten, ligt eraan waar we heen gaan). Ze weet wat een dekje op haar rug is, bandages om, hoefjes geven, vast staan enz. Voor de rest staat ze elke dag op het land. Gewoon om lekker veulen te zijn!
Hij is altijd in onze handen en dus SUPER makkelijk te hanteren. Alle grond oefeningen kan ie al. Geleerd vanaf zijn geboorte. Niet dat ie het elke dag moet doen. Zo speelt ie weken en dan denken we is. Kom laat ik even Sandor longeren of loswerken. Vind ie heel erg leuk en ook balkjes lopen. Maar allemaal heel kort. Hun concentratie is maar een kwartiertje tot een half uurtje en dan weer terug in de wei lekker spelen.
Tessebes schreef:Ik moet zeggen dat ik niet echt op 1 lijn met Ikke zit, maar misschien vertelt hij het iets grootser dan dat het daadwerkelijk is. Ik vraag me voornamelijk af wat het "longeren" op zijn manier voor zin heeft.