Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) stoplicht een 80 km weg overstak en bijna met paard en al werd aangereden door één of andere muts die zat te bellen in de auto. Dat was nog voor het carkit-tijdperk trouwens. 
naast de weg is een berm, dan een fietspad en daarnaast weer een berm. Ik rij dus in de buitenste berm. Om in het bos te kunnen komen moet ik deze weg helaas wel oversteken... Donja is langs de weg 200% verkeersmak (hoewel ze in het bos schrikt van elk takje dat beweegt), vrachtwagens en tractors doen haar helemaal niets, maar ik ben altijd aan het letten op wat er om me heen gebeurt en draag altijd een cap en jodphurs met chaps.
Heb ook vaak zat zonder zadel en zonder hoofdstel LANGS een 80-km weg gereden, waar men toch ook wel 100 reed vaak...
). Met cap wel altijd. Maar Apache is verkeersmak, en gaat gezellig langs tractors enz. Wij doen dan ook teken om vaart te minderen, ik dacht BTW dat dat in het verkeersreglement stond? Dat auto's moeten vertragen bij paarden, en bij tekenen van angst zelfs stoppen? En een beetje "medeleven" van die autobestuurders kan ook geen kwaad, die 10 sec dat ze wat trager moeten rijden, daar gaat hun leven niet vanaf hangen(het leven van de ruiters soms wel).