Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), ik wil gewoon fatsoenlijk kunnen rijden en ik vind weidegang tot 7 uur echt zat. In de zomer zal de 2e stal nog wel te doen zijn, maar in de winter lijkt me dat echt behelpen.
dat is duidelijk alleen zit er nog 1 probleem bij! Spike krijgt veel te veel eten waar we nu staan met gevolg hoefbevangen.. Terwijl hij al op dieet stond 1 handje voer.. Kreeg hij nog teveel. Toen zijn we met bakjes gaan werken om klaar te zetten maar zelfs dan krijgt hij nog. En laatst was hij dan uiteindelijk hoefbevangen
Hij mag/ mog dus absoluut geen voer meer alleen maar hooi wortels en weidegang!!! En verrek iedere keer lag er nog biks in zen voerbak
dat is dus erg vervelend. Met als gevolg dat we hem sochtends vroeg ( half 7
) al buiten moesten zetten om te verkomen dat hij voer kreeg. Dat is ook niet erg lekker! Margreet schreef:Dat lijkt me een kwestie van een goed gesprek met je stalhouder, eventueel met een dierenarts-verklaring erbij. Dat moet toch wel op te lossen zijn?
Dag en nacht weidegang voor een pony die gevoelig is voor hoefbevangenheid lijkt me ook verre van optimaal....