pony dikker krijgen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

pony dikker krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 11:32

mijn pony van 3 is vrij dun..het is niet zo dat je dr ribben kunt tellen ofzo amar ze zou mooier zijn als ze wat meer spek op dr lichaam heeft.Ze krijg op dit moment alleen gras omdat de staleigenaar vind dat ze hier genoeg aan heeft nu wil ik haar dus wat bij gaan voeren maarzou niet weten wat ik haar t beste kan geven?Ze is een 3jarige nrps en ik rij haar ongeveer 3 x per week ongeveer 3 kwartier..Iemand ideen wat ik haar het best bij kan voeren om haar wat dikker te krijgen..

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:37

Er loopt op dit moment een heel topic over hoe je je paar dikker kunt krijgen ! Alleen gras heeft ze niet echt genoeg aan als ze ook bereden wordt ,je kunt haar het beste wat bix bijvoeren , muesli of maismeel is dikmakend , maar daar krijgt ze ook veel meer energie van !

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 11:40

weet je misschien hoe dat topic heet?want kan het met de zoekfunctie niet vinden!ik vond zelf al dat dit niet genoeg voor dr was maar de staleigenaar is eigenwijs en wil in de zomermaanden winst maken door ze op de wei te zetten..swinters krijgt ze wel brokken..

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:43

Ik ga hem even voor je opzoeken...

Dit is hem, staan heel veel tips en oplossingen in , maar ik denk gewoon dat jij haar brok moet bij gaan voeren , want ze heeft duidelijk niet genoeg aan het gras !

[MD] paard niet dik te krijgen, wat te doen?

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 12:19


Iniminie

Berichten: 43
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 14:19

wel uitkijken als je iets hebt gevonden om hem aan te laten komen, hoor!! met mijn pony, Chico, wat het hetzelfde en die is nu te dik geworden... Clown

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 14:25

te dik zal ze denk ik niet te snel worden..Maar ze moet gewoon wat meer body krijgen want tis echt nog een jongkie om te zien terwijl dr spieropbouw al wel mooi is dus dat beetje extra spek mist ze alleen..

siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:10

het kan ook zo zijn, misschien omdat ze zo jong is. ze heeft natuurlijk geen spieren of nauwelijks. Hij moet gewoon waarschijnlijk nog ff spieren kweken. Had mijne ook hoor, misschien zijn de flanken of ik weet niet hoe je dat schrijft ook wat dun. Dan kan je hem bijvoeren. Ik zou hem niet te veel geven daar moet je mee oppassen. Gewoon een kilootje s'ochtens en s'avonds erbij. En lekker op het gras laten lopen.