) Ik kan er via de zoekfunctie namelijk niets over vinden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) wendytj4h schreef:Zo had hij ook een schimmelmerrie staan waarvan hij zei dat het een camargue was zo uit frankrijk gekocht ofzo. Paard kon nog geen 10 meter lopen of ze zakte door haar achterbenen zo op de grond. Hij had haar voor de slacht weggekocht en verkocht voor 1500,-.

ik dacht nog wel dat het zo'n goeie handelstal was. ik heb zelfs mijn oude pony aan hun verkocht. heb ik daar even spijt van zeg
pff. nou ik zou daar echt geen paarden meer kopen. een kennis van me heeft trouwens haar pony omgeruilt voor een paard (vorige week) en ze moest noig 300 euro bij leggen ook. terwijl dat paardje wat ze nu heeft 9 jaar is en haar pony die ze ging omruilen 4 jaar was en goeie papieren enal heeft. hun zeiden dat dat paardje *wat ze dus nu heeft* goed gekeurd was. zei hem laten nakijken door haar eigen veearts. blijft het paardje aan alle 4 de benen,rug en linker heup te zijn afgekeurd
!! zei natuurlijk helemaal boos op die willem. maar hij wou haar geld niet terug geven maar ze mag hem nou komen omruilen voor een ander paardje daar. hoop maar dat ze nou wel een goeie krijgt.