Wodan loopt zo de trailer op: doet er helemaal niet moeilijk over en staat onderweg ook lekker stil! Niet bezweet niks
Alleen nu het achteruit eraf lopen Hij doet het gewoon niet!!!
We hebben nu al 4 keer geprobeerd... maar nu een half uur duwen en trekken, smeken en bidden moet we hem gewoon draaien op de trailer!! Ja ik weet het goed is het niet... nu gaat het nog nu hij zo smal is maar straks ook niet meer!
Hoe kan ik dit het beste oplossen? Er zijn mensen die hebben gezegd: een longeerlijn voor zijn borst en dan daar contact op houden Wat moet ik doen? Ik wil hem geen angst aanjagen. Ik heb echt al een uur geprobeerd met duwen ed, maar hij durft gewoon niet op die laadklep te stappen!
ik duizend keer terug zeggen maar dat ging niet.. ik wilde dus even uit de trailer gaan maar ze dacht he waar gaat me baasje nou naar toe?? Dus ze ging achter mij aan maar niet achteruit.. neej gewoon omdraaien in de trailer.. toen sprong ze er dus met een noodsprong uit maargoed ze was eruit! Ze had geen verwondingen ofzoow maar ze is er zo van geschrokken dat ze het nu altijd weer goed doet...