Ik ga dit weekend Tjalko zijn manen (plm. 1 meter lang, prachtig dik en glanzend) om zeep helpen…
Ik ben het zo zat om zijn manen altijd maar in van die lelijke lange vlechten te hebben. Als ik ze los laat hangen staat hij erop, schuurt hij ze af en zijn ze elke dag compleet verklit en kost het me een bus equi en een half uur om er weer iets moois van te maken. In een hengstenvlecht kan ik ze niet laten zitten omdat hij dan helemaal gaat schuren.
Mijn plan is nu dus om ze van het weekend nog 1 keer helemaal mooi te maken, veel foto;s te schieten en ze vervolgens toto handbreedte te trekken. Lekker makkelijk met wedstrijden en ik denk dat dikke knotten zijn hals nog beter uit laten komen!
Ik zie alleen erg op tegen het commentaar van alle friezenfans die het zonde vinden. Ik scheer nu al elke herfst zijn sokken af tegen de mok en dan is het commentaar al niet van de lucht. Wat vinden jullie? Gewoon dikke sh*t aan hebben en doen?

. Mocht je het korte geen gezicht vinden moet je namelijk weer door die geen vlees-geen vis fase heen