Nou staat ze sinds 2 weken compleet ingepakt door een bucas vliegen deken, in de wei, en tot vandaag was ik er erg blij mee, bijna geen bulten, een enkeling...
Maar nou zat ze vandaag weer helemaal onder. En ook op plekken waar mijn zadel juist druk op uit oefend, dus vandaag maar gelongeert. En het kan dus niet tijdens het rijden gister gebeurt zijn ofzo

Staat ze compleet ingepakt, meurend naar knoflook, want dat voer ik al ruim 2 maanden elke dag, een schep poeder over haar eten, op de wei, tussen 12 andere paarden, zonder dekens en geen knoflook...
en ze kiezen Mabel. Terwijl ze toch niet de enige is, met een dun volbloedvachtje en de aders zo 'zichtbaar'.
Maar weer afgesproken dat ze af en toe een uurtje de wei op gaat, maar zeker niet heel de dag.
Stalhouder ook erg blij mee
Want ze loopt constant rondjes in haar stal, loopt constant hysterisch te hinniken. "gelukkig" staat haar beste maatje met stalrust vanwege een blessure, dus misschien blijft ze nu wat rustiger.Maar ik wil haar gewoon lekker de wei op hebben
Niet heel de zomer verplicht binnen houden.Wat kan ik er nog meer aan doen dat die ellendige beestjes niet Mabel kiezen om te steken?
Als ik er ben spray ik haar helemaal in, maar een hele Vee-rust douche blijkt ook niet echt te helpen.