Ik ben opzoek naar een pony die ik van iemand voor 1 week kan leasen, om er lekker een weekje mee door de veluwe te rijden. Mijn eigen huur-pony die is op dit moment al 3 weken kreupel
, dus die kan ik niet meer mee nemen. En ik had me zo op die trektocht verheugd
. We hebben bij ons op stal ook geen geschikte pony's meer over, anders had ik er daar wel een van mee kunnen nemen. Wie zou zijn/haar pony voor 1 weekje aan mij kunnen uitlenen? De risico's komen voor mijn rekening, even goede afspraken over maken. En de pony word op mijn kosten vierkant beslagen. De pony krijgt een goede verzorging/voeding en mag lekker 7 dagen door het bos rijden. De trektocht is al geheel besproken en geboekt, dus ik moet het al snel weten, omdat we vooruit moeten betalen. Verder moet de pony wel op conditie zijn, omdat we ongeveer 30 km per dag afleggen, dit wel in een rustig/normaal tempo, veel stappen en af en toe draven/galloperen. Verder moet de pony verkeersmak zijn en het fysiek/mentaal aan kunnen. De pony kan ook eerder bij ons op stal komen, zodat ik hem/haar op conditie rijd en bij ons laat beslaan. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen, de pony krijgt in ieder geval een goede verzorging. Natuurlijk maken we eerst kennis met elkaar en maken goede afspraken.
Groetjes Melina