Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amondi schreef:Wij hebben 1 paard bij huis en we hebben 9 buren in een rondje om ons heen wonen. Onze mesthoop is op een oude kar en als die vol is rijden we hem naar een boer in de omgeving. Over de kar( kan dus ook over een mesthoop) ligt een dekzeil en zomers gaat die er altijd helemaal overheen. Je wilt alleen niet weten welke geuren er loskomen als we het zeil omhoog doen om bij te vullen. Vliegen hou je toch en als je het in een soort ton doet dan weet ik niet hoe je het moet afvoeren.
) paarden, ook met een paar buren. Wel heb ik vlas wat in mijn ervaring idd de helft (als het niet meer is) scheelt met stro. Onder het dekzeil spuit ik regelmatig een vliegendodend middel. Ik moet zeggen dat ik veel aan vliegenbestrijding doe, vliegenstrips (gewoon die ouderwetse) + bakjes met "Golden Mandrin"wegzetten (boerenbond) dat werkt ook heel erg goed. Stank overlast heb je met vlas ook een stuk minder Sjuimpje schreef:Wij hebben een kant en klare prefab kelder laten ingraven,
! Moet nog veel leren over paardjes aan huis
.