julie weten nog wel, baister en trees van de hoeve

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
baister
Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: venray

julie weten nog wel, baister en trees van de hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 20:10

ejz iedereen,
julliej weten vast nog wel baister en trees van de hoeven. Nou belde eergister de eigenaar mij en zei tegen mij dat ik de hoefsmid mocht bellen. Dat heb ik dus gister gedaan en ik heb de hoefsmid gebeld. Er is een afspraak gemaakt voor 17 juni om 10 uur.
Nou ben ik twee weken hiervoor naar de overburen van baister en trees geweest (de overburen van de wei) en die zeiden dat de hoefsmid al 10 jaar niet is geweest...
nou is mijn vraag of het niet erg is om na het bekappen als je ongeveer 2 weken erna weer rustig gaat rijden. want aniek (niekoezz) en ik zijn er wel over eens dat we heel rustig aan moeten doen als ze bekapt zijn. maar is dat wel goed?
dit was mijn vraag:P
bedankt

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:33

Ik zou wel rustig aan doen .........
10 jaar zei je !! Wow! hoe zou dat er uit zien Scheve mond

baister
Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 21:35

valt nu best mee.. ze brokkelen steeds af

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:42

Ik keek net in je profiel en volgens mij zien de hoeven van die pony er net zo 'goed' uit als de hoeven van mijn verzorgpony Scheve mond
Gelukkig loopt de mijne er nog goed op en komt woensdag de hoefsmid. Goed dat jou eigenaren ook eindelijk de smit erbij halen! OK dan!
Ik denk eigenlijk dat je er na het kappen na een paar dagen wel weer rustig mee kunt beginnen. Maar dan bedoel ik niet meteen erop klimmen, maar wandelen, ook op de harde weg, zodat ze leren om op de 'nieuwe' hoeven te lopen. Wanneer je ziet dat ze er goed op lopen kun je rustig aan beginnen met erop gaan stappen voor tien minuten ed Let goed op de pony, hoe deze loopt en of ze geen last hebben van de plotse korte hoeven maar dit lijkt mij niet. Het zal warschijnlijk alleen maar een verlichting voor ze zijn!

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 22:17

Harstikke goed dat er nu eindelijk een smid bij komt!
Ik had het andere topic toen destijds ook gevolgd, voor de mensen die niet weten waar het over gaat: klik hier

baister
Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 11:41

ejz.. nou ik heb dus de smid gebeld.. maar da maak niej uit.. maar we kunne niej uit de wei om op de verharde weg te lope.. want de eigenaar wilt da nog niej.. hij moet ons eerst goew vertrouwe of zowiets Tong uitsteken