Geintereseerde, maar bieden te laag, wat nu?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 09:35

Belker schreef:
Ik heb eht met Joris wel gedaan. Simpel omdat het een jonge pony is met een 10 jarig meisje.
Gelukkig klikt het heel goed. Helaas heeft hij nu wel andere dingen, maar daar neem ik hem niet op terug.

Mijn 3 jarige gaat ook niet op proef mee hoor. Ze mogen alles van hem weten, me helemaal uithoren, en zo vaak terug komen als ze willen als ze echt geintereseerd zijn, maar proef vind ik niet oke. Ik wil het niet hebben dat er dadelijk wat gebeurt.

Citaat:
Ook deze mensen begonnen met allerlei zaken. Op een gegeven moment heb i kgezegd dat hij niet weg moest en als de prijs en die andere dingen een probleem werden, dat ze hem neit moesten kopen en dat ze verder moesten zoeken. Dat hebben ze niet gedaan en ze hebben hem gekocht.

Ik ben vanaf begin af aan al heel duidelijk in alles. Het of goed, of niet goed.
Toch wil mijn vriendin graag haar merrie verkopen en daar niet zo lang meer over doen. Zij heeft dus wel ruimte gelaten voor een discussie, maar eenmaal houd dat ook bij haar op he. Ze heeft ook echt geen engelen geduld hiervoor.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:37

Geen proeftijd! Als ze hem echt willen hebben dan moeten ze het ook zonder kunnen!

Ik heb mijn paardje ook zonder proeftijd gekocht, heb er nog geen dag spijt van gehad Lovers Hij is het paard voor mij. Zoniet, dan was ik zelf op zoek gegaan naar een ander tehuis.. Gelukkig is dat niet nodig geweest Knipoog

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:38

lundi schreef:
Willen die mensen dat paardje nou kopen of niet!
Hier word ik dus niet goed van he ,nou zijn ze het over de prijs eens en beginnen ze met het volgende!
Zo kan je aan de gang blijven,eerst op proef daarna het verhaal keuren ,en wie weet daarna dat eerst willen zien of het paardje makkelijk zadelmak gemaakt kan worden!
Joh er zijn vast nog meer mensen die een jong paard zoeken ik zou het opgeven en lekker afwachten op de volgende koper!
Laat die kopers nu maar blijken dat ze het zat is,en mocht er een ander voor komen die hem wel gelijk wil kopen ,dat ie dan ook weg is!
Lundi


Helemaal mee eens!!!!!!!!
Bieden en daarna gaan zeuren.......... dat is geen manier van zaken doen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:13

Als ze een proeftijd hadden willen hebben hadden ze daar meteen over moeten beginnen, en niet achteraf met extra eisen komen.
Als het paard niet beleerd is en nog nieteens is ingereden, moeten ze daar zelf zorg voor dragen dat dit professioneel gebeurd. Straks wordt het niet goed gedaan en zit je vriendin met een verpest paard.

Suzan1

Berichten: 1506
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:36

als ze het paard zat is, zou ze toch moeten nadenken. Is ze gechipt, altijd correct ingeent? En zonder garantie voor het zadelmak maken wegdoen, er zijn zoveel mogelijkheden, om een prijs naar boven of beneden te halen. Als dat paard dan zo goedkoop wegmoet, mogen er verder ook geen onkosten meer komen (klinische keuring ed),daar moeten ze mee accoord gaan en voor tekenen. Zo gaat het in de handel ook, garantie tot aan het erf. Knipoog Gaan ze hiermee niet accoord, gewoon laten staan. Er komen er wel meer.....