Hier is voor alle duidelijkheid een foto van mijn pony:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Prince schreef:Afgelopen zaterdag had ik haar gereden: ging prima, lekker gereden. De zondag erna reed mijn bijrijdster haar en toen heeft ze dus erg lopen vervelen (wilde alles niet wat zij wel wilde) en ook buiten wilde ze eigenlijk niet lopen. Maar ja, misschien eenmalig ? Als dit meerdere keren zo gaat heeft ze er misschien wel last van.
. hij zette zich helemaal schrap, en kwam bijna omhoog! duidelijk schrikken van het gewicht dus. het is dus zéker niet dat het zomaar ongemerkt aan de pony voorbij gaat. na enkele rondjes kon hij wel weer zijn balans vinden, zeer zeker ook dankzij de zeer goede zit van de ruiter.
) al te zwaar voor mn E-pony en mn moeder van een goede 80 kilo hindert mn pony, ze liep moeilijk, was lastig en liep licht onregelmatig
) kon ze bokken als een echt rodeopaard. En als we gingen springen kwamen we met gemak over een okser van 1.10meter (ze is gek op springen
) Ik denk dus dat het wel mee zal vallen hoor, want kwa gewicht kon mijn pony het makkelijk hebben, alleen merkte ik dat ze met sommige oefeningen wat steekjes liet vallen, doordat ze er moeite mee had.