Suzanne_18 schreef:ik vind dat dat je heel erg in een houding gedwongen word in dit zadel. Vaak heb ik ook het gevoel dat je een beetje voorover geduwd word door de extreem hoge lepel. Nee, tis niet mijn zadel maar dat is voor iedereen anders. Ik moet er wel bij zeggen dat ze kwaliteitief erg goed zijn. Ze gaan jaren mee en het leer verslijt amper. De zadels met een verstelbare boom schijnen minder te zijn, maar daar kan ik weinig over zeggen omdat ik met de zadels met verstelbare boom geen ervaring heb.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes,
Suzanne
Ik heb er zelf 1, mét verstelbare boom. Ik moet zeggen dat de nieuwe modellen met verstelbare bomen toch beter zijn. Een kennis van mij had vroeger een oud model Ainsley met verstelbare boom, maar daar was op de een of andere manier na een tijdje de druk af waardoor hij niet meer bleef zitten op de stand die je wilde. Ik heb zelf nu dus een nieuw model met verstelbare boom, ruim een jaar nu, en ik moet zeggen: ik wil nooit meer anders. Ik zit er veel lekkerder op, heb veel minder last van mijn knie (is een probleemgeval
) en het is gewoon goede kwaliteit.
Ik heb er juist helemaal geen last van dat ik in een houding word gedrukt, ik zit alleen gewoon heel stevig.
Vind ik dan, maar iedereen heeft een eigen mening natuurlijk.
Ik heb 'm in Soest gekocht, bij Fugers ruitershop. De reden daarvoor is dat ik eigenlijk al bijna 11 jaar al mijn spullen daar koop en ik ze dus goed ken. Qua prijs maakt het niets uit met andere winkels volgens mij.