leuke/gezellige mede mensen op stal??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:21

Bij ons is het ook wel gezellig gelukkig. Dat is ook wel eens anders geweest.. Maar nu heb ik het prima naar me zin (we zijn ook maar met zijn 3e) Lachen

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:26

Het is best gezellig op stal. Het is wel eens leuker geweest maar het is zeker goed vol te houden. Er is alleen 1 meid die ik eeeeeecht niet moet, maarja Rolleyes ben daar niet de enige in die dat vind....
Ook hebben we ieder jaar barbeque in de zomer, lekkerrrrr.... Vingers aflikken

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:54

Ik sta ook op een hele gezellige stal
Iedereen kan het onderling wel met elkaar vinden. Er zitten wel een paar uitzonderingen bij maar echt last heb je daar niet van.
Tuurlijk is er ook wel eens mot onderling maar dat wordt meestal gewoon uitgepraat en dan is het weer goed.

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:10

Wij hebben op dit moment ook een erg leuke groep bij ons op stal!! Allemaal erg gezellige meiden, gewoon veel lol maken!!!
Groetjes Melina

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:24

Op de stal waar Silly nu woont heb ik het super naar mijn zin. Ik ben daarheen gegaan met 2 goede vriendinnen samen, en er stonden ook al wat mensen die we al kenden.
Het is een leuk clubje onderling, alle soorten/maten/leeftijden mensen en dito paarden, maar iedereen kan het goed met elkaar vinden, is behulpzaam en sportief.
Iedereen laat elkaar in zijn waarde en niemand roddelt, geweldig!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:47

op stal bij mijn verzorgpaarden ken ik maar 1 meisje, en verder de boer, de eigenaar van de paarden. er staan daar 5 pensionpaarden, en dat meisje verzorgt er 1 van. zij komt elke dag en ik zie haar dan ook vaak,. verder heeft de boer zelf nog 5 paarden, waaronder 2 veulens. daar waren ook verzorgsters voor, maar die komen nooit opdagen. eerst verzorgde ik van die paarden er 2, 1 daarvan is verkocht en de andere heeft een veulen. maar omdat de andere paarden geen verzorgsters hebben doe ik die ook vaak.
het komt er dus op neer dat ik alleen dat meisje ken, en de boer, en bij de rest van de paarden heb ik nog nooit iemand gezien...Scheve mond heel zielig voor de paarden, want 2 tinkers staan al maanden stil, zonder dat er iemand naar omkijkt...

Dennis

Berichten: 31475
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:58

Hier is het super gezellig. Iedereen die niet gezellig is gaat maar weg Tong uitsteken. Ik heb nl land bij huis waar ook een paar pony's van andere staan Knipoog.

Mirie

Berichten: 773
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Zoeterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 19:01

haffie_lady, leuke foto's van de geborte:)) de moeder is ook mooi:D

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:35

Op de stal waar ik sinds oktober sta heb ik het super naar mijn zin. Iedereen is even aardig en behulpzaam. Het was op mijn vorige stal wel even anders..

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:55

Bij ons is het super gezellig! Vaak met zn allen aan het praten ofzo of lekker aan het zonnen Tong uitsteken Binnenkort gaan we met zn allen naar Six Flags. Af en toe naar de Mac. Al vond ik het eerst niet zo gezellig, maar toen ging ik ook niet met die mensen om.

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:59

Bij ons is het wel gezellig, ik maak het zelf ook wel gezellig. ik ga eigenlijk met iedereen om.. Lachen
En als er niemand is tsja pech dan.. Knipoog

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:11

ik vind nadja(ook op bokt) en femke toch echt het liefste van allemaal hoor! maar ze zijn allemaal lief!!! er is 1 iemand waar ik een grote hekel aan heb(zit ook op bokt) en deze weet dat ook(gelukkig zie ik haar nooit meer).. Haha!

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 22:24

bij ons op stal is het ook erg leuk. er staan best wel veel paarden (is veulenopfok + pensionstal), maar iedereen laat elkaar in de waarde wat er ook met een paard gedaan wordt (dressuur, recreatie, etc.). iedereen komt ook gewoon voor het paard en af en toe een praatje erbij. als het nodig is dan help je elkaar en ga zo maar door.
echte ruzies heb ik ook nog niet meegemaakt eigenlijk...
we vinden het een hele fijne stal en hebben het reuze naar ons zin.

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 23:05

Richtje schreef:
De stal waar ik nu sta, zijn ook gezellige stalgenoten hoor, het zijn er alleen zo weinig (er staan totaal maar twee paarden Knipoog)


*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 23:11

Ik sta al ruim 8 jaar op dezelfde stal en heb nog nooit ergens anders gestaan, heb dus geen vergelijkingsmateriaal. Stal is mijn 2e huis net als voor alle anderen bij ons op de boerderij. Laat ik eerlijk zijn: als er geen kantine zou zijn, zou de sfeer veeeeeeeeeeeeel beter zijn. SOms gaat het goed en nu is er een periode dat ik zwaar misselijk word van al het gezeik onderling. Iemand zegt iets, je zit erbij en hebt het automatisch ook gedaan, ook al zeg je niets. Het is te groot bij ons, het is meer een jeugdherberg geworden, dan ook werkelijk een paardenstal. Tuurlijk komt iedereen voor zn paard, maar ff gezellig in de kantine hangen kan blijkbaar niet, zonder dat er gel*lt word. Ook ik zit weleens te praten over iemand, weliswaar wel op een manier dat die persoon er ook vanaf weet. Soms is het zelfs zo erg, dat als ik weer hoor dat er over mij word gepraat, terwijl je daarvoor nog supergezellig met die persoon hebt gesproken, dat dan de bom in mij ontploft en dan ook echt er tegenin ga..Op sommige dagen kan ik er beter tegen dan op andere dagen. Het is net wat ik zeg tegen die meiden daar, laten we er nou mee kappen, het is ons 2e huis en weten allemaal van elkaar, dat als we elkaar niet kende en op straat tegenkwamen, we elkaar waarschijnlijk niet eens gedag hadden gezegd, maar iedereen word vrienden, omdat ie daar de hele dag, middag of avond zit en je zo sneller betrokken bent..
Degeen die de stallen runt doet haar uiterste best om het reilen en zeilen ok te houden, maar er is altijd wel wat, er word gejat, gel*lt, gestookt etc..Maargoed, nogmaals, nu is het een wat mindere periode en somkmige keren is het ook reuzegezellig hoor en ben dan blij dat ik daar sta.

Tancreda4

Berichten: 24063
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:36

Bij Gen op stal waren we maar met z'n drieen.
Een is mijn aller beste vriendin, met het andere had ik (en als ik er nu kon ook weer) elke dag wel een flinke discussie/meningsverschil dat soms uit de hand kon lopen. Ik erger me vaak aan haar doen en laten, ze is veelte slordig en onverzichtig...
Maar het kan ook harstikke gezellig zijn. Heerlijk met z'n drietjes.

Bij Myst op stal staan er best veel mensen. Ik heb aan niemand een hekel. Ze zijn allemaal even aardig. Verder ken ik ze nog allemaal niet zo goed, omdat ik daar te weinig voor kom en te kort voor verzorg daar.
Het is was wel vreselijk wennen, van 3 mensen op stal naar een stuk of 14 of meer.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:06

bij ons op stal staat een vreselijk stel dat zich overal mee bemoeit.. voorla zij denkt dat ze minstens m rijd maar het is net een zak aardappelen... ze banketstaaf alleen maar over iedereen... ik ben nu ook fout bezig nu ik dit schrijf merk ik... verder zijn alle mensen op stal wel relaxt....

Mirie

Berichten: 773
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Zoeterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 17:37

ja dat vin ik ook vreselijk mensen die zich bemoeien met me paard en wat er nogmeer met paarde temaken hebbn en denken dan ook nog dat ze beter zijn terwijl ze zelf niet eens netjes rechtop kunne zitten

ariekkie

Berichten: 896
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Klaaswaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:44

bij mij op de manege is het ook super gezellie!! iedereen helpt elkaar!!
lekker klein maar fijn!! *LOL* Tong uitsteken

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:08

bij mij op stal is het ook super gezellig.
iedereen helpt elkaar.
lekker in het zonnetje een sigaretje roken met elkaar en met elkaar rijden enzo.
ja ik ga ook niet weg van deze stal.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:11

Allemaal gezellige mensen hier, alleen maar Knipoog Tong uitsteken
Tsja, dat heb je als de de enige ben

ingvdh

Berichten: 6375
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:31

Bij ons op stal heerst ook een goede sfeer, je "hebt" natuurlijk met de ene meer dan de ander maar ik sta er prima naar mijn zin.
Vroeger was de sfeer wel anders, meer ieder voor zich, de pensiohouder is iets selectiever geworden in zijn aanname beleid (dwz vroeger nam hij iedereen aan als de box maar vol was, nu zegt hij nee tegen mensen waarvan hij denkt dat ze erg lastig zijn of totaal niet in de groep passen) en dat is de sfeer zeer ten goede gekomen.

Als ik de mensen niet leuk vond zou ik gaan verhuizen, omdat je er toch elke dag heen moet en met de andere pensiongasten te maken hebt. Het is je hobby en het kost een hoop geld, als je daar met tegenzin heenmoet dan houdt het op voor mij en ga ik lekker ergens staan waar ik het wel naar me zin heb.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:44

bij ons op stal is eigenlijk altijd heel gezellig
een enkele keer een diepe zucht en dan gaat alles weer vorlijk verder Lachen
het is ook geen grote stal maar blijf altijd veeel te lang hangen Bloos (ik was vroeger zo snel klaar met me paardje nu zit ik er rustig 4 uur Bloos )
we staan er met eva, veronica ( shetty ) jantin (jantine2 ) en suus af en toe Haha! en ik
en er wonen polen die zijn ook leuk om mee te communiceren (praten gaat erg moeilijk Haha! )
en de stal eigenaar is een heel vriendelijke man
kortom ik heb het super naar me zin!!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:46

Bij ons is het bijna altijd heel erg gezellig 1 gezellige stalgenoot van mij logeerd nu bij mij, ze is ook bokker (danifur). We hebben gisteravond laat nog video opnames van de springles en haar dressuurwedstrijd zitten kijken.