) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 
)

Er zijn vier pensionspaarden. Een komt er nooit dus daar heb ik nooit last van en een is wel gezellig maar gewoon jong (13). En met 1 heb ik gigantische ruzie
Zij huurt daar paarden van de boer waar ik sta, en gaat daar een beetje les op zitten geven. Met als gevolg dat de bak vaak bezet is, en dat er vaak koters lopen. Met dat mens heb ik dus echt ruzie. Ik kan mijn zadelkast niet alleen laten of ze zit er met haar neus in. Als ik aan het rijden ben in de bak staat ze met haar club commentaar te geven op mij. Als ze paarden gaat halen moet je door de bak, maar dan laat ze altijd "perongeluk" een paar paarden in de bak. Als er wat kwijt is, heb ík het gedaan, springbalken verstopt ze, en ga zo maar door. Daarbij moet ik ook nog eens aanzien hoe zij die pony's verkloot. Slecht passende zadels, kids die in monden lopen te trekken, niet normaal. De helft van de les kijkt ze niet eens naar de kids.
Toen was ik helemaal kwaad. Mijn vader opgebeld naar dat mens en een scheldvloed op haar los gelaten waar je u tegen zegt. Sindsdien doet ze nog meer om mij dwars te zitten, bijvoorbeeld expres lessen plannen als ze wéét dat ik om die tijd ga rijden. En dan gaan ze ook nog eens een keer springen, hindernissen op de hoefslag bouwen enzo, terwijl ze wéét dat ik niet spring
.
Crista schreef:zo Verootjoo, als ik jou was zou ik denk ik toch echt iets anders gaan zoeken als dat mogelijk is....lijkt me niet leuk om daar te staan...
.
Er is af en toe heus wel eens wat onenigheid maar dat heb je haast overal waar een groep mensen samen is. Meestal vind ik het erg gezellig als er veel mensen op stal zijn maar als ik daar eens geen zin in heb zijn er ook altijd momenten op de dag dat je er van op aan kan dat je helemaal alleen bent. En dat is ook weleens prettig!