Ik heb een vraag (duuh dit is vraag maar raak) bokkers in Spijkenisse hoe zijn jullie aan een vzpony gekomen??? Want ik woon ook in Spijkenisse en ik zoek al 3½ jaar.
Iedereen zegt dat ik te jong ben maar er zijn veel mensen jonger dan mij die al lang een vzpony hebbe.
Wie kan mij helpen, of is er misschien iemand die iemand zoekt die je paardje wil verzorgen dus poetsen stal uitmesten enz.?????
Ik hoop dat de mensen uit Spijkenisse kunnen vertellen hoe hun aan hun vzpony komen.
~XXX~ Astrid een meisje die het niet meer weet.

, als je wat ouder bent wordt het ook allemaal makkelijker, kun je in een grotere omtrek gaan zoeken en mensen hebben meer vertrouwen in een ouder iemand en wie weet kun jij dan ook ineens kiezen meerdere paarden om te verzorgen
maar weer een tijdje later stond er een berichtje van een meisje dat een verzorgster zocht voor haar pony, die in een dorp verderop stond. die pony heb ik een paar maanden gedaan, maar ben er toen mee gestopt omdat ik te weinig rij ervaring had, en de pony niet aankon. toen was ik weer vzpony-loos.