nu moet hij dus eigelijk gewoon weg daar want dit gaat zo echt niet.. en aangezien ik niet erop kan vertrouwen dat de eigenaar een goede koper vind.. (maakt hem niet uit of het een goed tehuis is als hij maar weg is) heeft hij gevraagd of wij hem niet willen kopen dan van hem..
nu wil ik dat best, hem kopen en dan een paar maanden zelf houden maar ik wil hem niet houden.. naja ik wil het wel, tis echt een schat maar ik red het niet met school en wil de andere ponys blijven verzorgen.. dus wil ik hem weer doorverkopen dan, aan iemand waar ik zeker van weet dat hij het goed heeft en dat wij altijd langs kunnen komen..
maar... zometeen kan ik hem niet verkopen en dan... zit ik ermee..

tis dus een hengst van 1 jaar, heeft geen papieren, wel een echte dekhengst als vader (appaloosa verder geen idee wie het is..) maar de moeder (een vos) is niet "bekend" zeg maar en heeft voor zover ikw eet geen papieren.. verder is hij nooit ingeeent en ook niet goed ontwormt maar dat zouden we natuurlijk nog kunnen doen voor hij verkocht word.. verder kan is hij gewend vast te staan aan een halster (blijft dan rustig staan), gepoetst te worden, hoeven kunnen uitgekrabt worden en zijn ook bekapt, hij kan aan de hand lopen en verder is het gewoon echt een schat, maar het blijft een jonge hengst die nog weleens wil happen of met je spelen.. het is wel een hele grote maat shet.. de moeder is 1.00m en hij komt nu al daarboven uit.. en is heel stevig gebouwd
denken jullie dat hij op zich door te verkopen is.. des noods gratis maar naar een heel goed tehuis? of is de kans groot dat ik er mee blijf zitten...
*