Sinds vorige week staat ze 's nachts op stal. Ik zou haar eigenlijk zelf buiten moeten zetten, alleen deze week hebben die meiden vakantie, dus dat is geen probleem.
Echter, Jamaica duikt onder alle draden door (wei is afgezet met een enkele draad, op ong 110cm hoogte (gok ik)) Ook honey loopt hier regelmatig onderdoor (zonder de draad te raken) en ook 3 pony's van de stalhouder zelf. Gelukkig blijven ze (tot nu toe) wel in de wei, maar gaan van de ene naar de andere wei.
Ik heb al diverse malen de mogelijkheid van een dubbele draad geopperd, maar de stalhouder is bang dat ze er dan met hun benen in komen (terwijl de allervoorste heining ook dubbele draad is
)Daar komt bij dat jamaica staarten vreet, zoals jullie gezien hebben bij Honey. Daardoor stond jamaica eerst alleen, maar daar is ze het niet mee eens, dus loopt ze zelf naar de groep (achterste wei, 2 draden onderdoor dus)
In deze wei staat jordi, van de stalhouder (lespony)
Je raadt het al....
Jamaica heeft jordi's staart te pakken gehad, met als gevolg dat ze nu niet meer naar buiten mag
IMO: Als hun voor een fatsoenlijke heining zorgen is er totaal geen probleem.
Verder zijn deze mensen absoluut goed voor de paarden, ze staan lekker in het stro, krijgen goed te eten, etc etc etc...
Ik weet gewoon niet wat ik moet, van stal verhuizen is namelijk totaal geen optie en totaal uitgesloten (tenzij ik drastische maatregelen moet nemen die ik niet wil nemen)
Groetjes een verwarde stef
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: stef op 2001-10-18 20:25 ]</font>

, Is misschien idd een oplossing voor Jamaica. Die dingen kosten geloof ik niet al te veel (20,- á 30,- piek
\ !
!