Bij ons op de manege staat een paard waarvan ik vandaag ineens hoorde dat hij afgemaakt moet worden....hij heeft iets aan zijn achterbeen (voorzover ik heb begrepen is de aanhechting van een pees chronisch ontstoken) maar ik vind het zo ontzettend kort door de bocht dat hij meteen moet worden afgemaakt dat ik me afvraag zou hij nog een kans hebben? denken jullie?
En dan bedoel ik op een gewoon thuis waar hij als gezelschapspaard kan staan......de kans dat hij genees is 20% (ongeveer) dan moet hij eerst 6 weken boxrusten en vervolgens een half jaar op het land....maaaaaar de kans dat hij niet geneest is natuurlijk best groot....
ik weet absoluut niet of hij pijn heeft en daar ga ik zo snel mogelijk achter proberen te komen, want als hij pijn heeft snap ik de beslissing van de manege wel......
Maar de meeste mensen die een gezelschapspaard zoeken willen een wat kleinere pony maar dit is een best groot paard.....en mooi? tja...ik ben helemaal weg van hem maar mooi is die niet echt.......en het is ook nog eens een luchtzuiger.....hij is ongeveer 12 jaartjes (zal het zo ff nakijken)
maar wel hardstikke lief!
Nu mijn vraag: Denken jullie dat ik het waar kan maken om voor hem een fijn tehuis te vinden?????? want ik zit er dus echt aan te denken om met de persoon die over dit soort dingen gaat te gaan praten en vragen of ik een goed tehuis voor hem mag zoeken.....
En als ze hem naar de slager brengen vangen ze er nog wel wat voor dus ze zullen er wel IETS voor willen hebben op de manege, wat vinden jullie een reele prijs?
Dit heeft wel spoed want hij moet (als het dus idd doorgaat) woensdag al weg

Groetjes Crista
heb ff gekeken hij is van 1995 dus hij is 9 jaartjes jong......
hier een foto van hem:

hij staat hier best wel op de voorhand.....zo looptie ook........

arm beest! maar blijf wel reeel he? jij bent gek op dat beest maar weinig kans dat iemand hem wil hebben denk ik als hij misschien niet meer te berijden is.
jee zeg, nou als ik moet helpen zoeken geef je maar een gil!
xxx van mij