Het lijkt me wel makkelijk van die laarsen met een rits achterop.
Wat is julie ervaring mee en wat zijn de voor/na delen?
En wat was te aanschaf prijs?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Binnen een half jaar beide ritsen al eens laten maken, en nu is de binnenvoering bij de hak los. Ik heb ze nu net een jaar geloof ik. Eens, maar nooit weer. Voor het zelfde geld koop je goede leren laarzen zonder rits, die naar mijn idee heel wat langer mee gaan.
Heerlijk rijden
Suzanne F. schreef:Ik ben dus de enige die negatieve ervaringen heeft met ritsen?? Ik had Petries met ritsen aan de voorbinnezijde maar eerst gingen de lipjes van mijn rits eraf en toen dus mijn hele rits stuk. Ik vind het helemaal niks. Neem dan een kuitmaatje wijdere laarzen maar nooit meer ritsen voor mij. Kost een godsvermogen om steeds nieuwe ritsen in te laten zetten.

. Hb 1 keer de rits vast moeten leten zeten door de schoenmaker omdat het stiksel versleten was.Okkie1 schreef:Ik heb Könings met rits, schuin voren, ze komen dus niet tegen het zadel en je ziet ze niet met rijden. Héél fijn!! Zou nooit meer zonder willen.
, maar ik had weinig keus; ik heb een hele hoge wreef en kwam er zonder rits dus gewoonweg niet in
.
een rits laten maken kost nu maar 12.5 euro maar als dat zo 6-7 keer al gebeurt is
dan loopt het op..nerootjuh schreef:heeej
misschien een beetje off topic
maar ik ben van plan leren laarzen te kopen
kan ik dan het beste met rits of zonder rits nemen
heb redelijk dikke kuiten en hoge wreef en brede voeten
is er nog een merk dat jullie mij aan kunnen bevelen?
alvast bedankt