Het paard is 1.77m en met m'n schoenen kom ik er al amper op (ben niet zo lenig)... Het paard is nogal een springbal en een krukje zit eerder onder het paard dan ik erop zit... Iemand een handige tip?
(behalve niet met de laarzen rijden)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het paard is 1.77m en met m'n schoenen kom ik er al amper op (ben niet zo lenig)... Het paard is nogal een springbal en een krukje zit eerder onder het paard dan ik erop zit...
.WenckeLover"]
[quote="#Ymke# schreef:wij hebben geen hoefslag, de bak word elke keer keurig aangesleept![]()

heb stiekum toch mijn laarzen maar uit gedaan.... #Ymke# schreef:wij hebben geen hoefslag, de bak word elke keer keurig aangesleept![]()
Beugel langer makenik ben echt blond, dat kan ik wel proberen...
Nee grapje.
Mikkie"]
[quote="#Ymke# schreef:wij hebben geen hoefslag, de bak word elke keer keurig aangesleept![]()
Beugel langer makenik ben echt blond, dat kan ik wel proberen...
Nee grapje.

, pas toen lissy het zei bedacht ik het me, anders had ik dit topic nooit gestart
) maar dat zijn van die giiiggaaa grote en die liggen binnen bij de poetsplaats. Maar als ik daar opsta zit ik met m'n hoofd tegen het dak, als ik dan op het paard moet stappen
, maar krukjes bijten wist je dat niet
Maar Mabel is maar 1.68